Besvaret July 21, 2011 vasker tøj og hygger med pigerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 spiser hjemmebagt bolle med nutella og ser desperate housewives Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Vil smide mig på sofaen efter en hyggelig osetur med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Ligger i min seng og krydser fingre for, at jeg ikke er ved at blive syg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Det ville ikke være dårligt med en time mere ;) Hygger I jer på camping? :) Ja, det er lækkert. Men sidste år vi gør det med min lillebror Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Jeg sidder og ser 90´erne tur retur :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Slapper af i soveværelset, mens min søster putter ungerne og læser godnathistorie for dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 lige nu skriver jeg min besked nr. 5800 :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Overvejer om jeg ikke bare skal gå i seng nu, ellers kan det godt blive en rigtig lang dag i morgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Vi flader ud i sofaerne. Har min søster fra Odense på besøg. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Er lige kommet hjem fra Rønde By Night Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Sidder på arbejde og drikker en wiener melange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 sidder og kigger på frisure.. 100% sikker på håret ryger meget snart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Er på arbejde og skynder mig at lave mine ting, så jeg kan holde FERIE de næste 3 uger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Ser "Løvernes Konge" med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Overvejer hvilken hårfarve, der kunne klæde mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Overvejer hvilken hårfarve, der kunne klæde mig Hvilken hårfarve har du nu? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Gad vide hvornår de har lavt serveren så det kan betale sig og tage på arbejde??! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Ser "Løvernes Konge" med Tilde :) Årh- det er længe siden jeg har set den :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Arbejder med Paypal og webshop- ikke helt let ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Årh- det er længe siden jeg har set den :loveshower Der har lige været en periode, hvor vi ikke har set den, men ellers har hun skullet se "musarsa" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Arbejder med Paypal og webshop- ikke helt let ;) Bliver spændende at se resultatet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Der har lige været en periode, hvor vi ikke har set den, men ellers har hun skullet se "musarsa" :biglove :wub Sikke nogle snakkehoveder vi har os :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites