Besvaret July 20, 2011 Venter på en meget, meget træt Isabella overgiver sig til søvnen, og klapper kaje i stedet for at ligge og sige "moar", "mig", "Niner" og "hej" hele tiden :blink :D Utroligt at hun ikke bare overgiver sig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :D Utroligt at hun ikke bare overgiver sig :D Der har været stille nu et stykke tid :D Tror alligevel hun blev overmandet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Der har været stille nu et stykke tid :D Tror alligevel hun blev overmandet :P :D Det er hun nok blevet :D Har også haft lidt "sjov" med Tilde :blink Første lå hun og sang "Kaj Kaj mere mig", opdagede en plet på benet og udbrød meget begejstret "naaaaaiiii" og så tilsidst klaskede hun sig selv så hårdt på maven, at hun gerne ville have en undertrøje på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :D Det er hun nok blevet :D Har også haft lidt "sjov" med Tilde :blink Første lå hun og sang "Kaj Kaj mere mig", opdagede en plet på benet og udbrød meget begejstret "naaaaaiiii" og så tilsidst klaskede hun sig selv så hårdt på maven, at hun gerne ville have en undertrøje på :D :D Lille Tilla-musen :loveshower Det er altså lidt spøjst, at hun klasker sig selv diverse steder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :D Lille Tilla-musen :loveshower Det er altså lidt spøjst, at hun klasker sig selv diverse steder :D Ja det er en underlig ide :blink :D Også fordi hun, nogle gange, gør det så hårdt at hun begynder at græde :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Ja det er en underlig ide :blink :D Også fordi hun, nogle gange, gør det så hårdt at hun begynder at græde :huh Altså Tilla- det skal hun da lade være med :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Altså Tilla- det skal hun da lade være med :kiss Ja men tror hun syntes lyden er lidt sjov :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Ja men tror hun syntes lyden er lidt sjov :D Så giv dog barnet en tromme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Så giv dog barnet en tromme :D Hun har en, men det er bare sjovere, at trække op i blusen og sige "trom trom" imens man klasker sig på maven :D Underlige barn :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Slapper af i lænestolen... forsøger og få ryggen til at slappe bare lidt af.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Hun har en, men det er bare sjovere, at trække op i blusen og sige "trom trom" imens man klasker sig på maven :D Underlige barn :rolleyes :D ej undskyld men sidder lige og griner lidt over Tilde, sådan er Freja også nogen gange, indtil at hun græder over at det gjorde ondt, en halv time efter kan hun så starte forfra - tossede tøs. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 ej undskyld men sidder lige og griner lidt over Tilde, sådan er Freja også nogen gange, indtil at hun græder over at det gjorde ondt, en halv time efter kan hun så starte forfra - tossede tøs. :biglove Godt at høre, at jeg ikke er den eneste med et tosset barn :D :biglove Men hvor kan hun bare grine af lyden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Vil kravle ind under min dyne og se 5 min af en film, inden jeg sover :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Redigerer ferie billeder.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Har lige været inde og få en øl med en veninde, og sidder nu og drikker en meget feminin cola light. Den er nemlig i hvid og lyserød flaske og med lyserød kapsel! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Har lige været inde og få en øl med en veninde, og sidder nu og drikker en meget feminin cola light. Den er nemlig i hvid og lyserød flaske og med lyserød kapsel! :D Den er godt nok fiiiin... Hvor har du dog fundet sådan en smuksak? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Jeg har været ude ved min veninde Line, beretning kommer senere i min tråd. Og nu ligger jeg i sengen, og manden snorker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Den er godt nok fiiiin... Hvor har du dog fundet sådan en smuksak? Jeg fandt den i seven eleven. Der er 3 forskellige slags. Alle i de farver :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Ser "I drømmehaven" sammen med Tilde :) Men skal i gang med noget morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Overvejer om jeg liiiiiige skulle tage en time mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Overvejer om jeg liiiiiige skulle tage en time mere Det ville ikke være dårligt med en time mere ;) Hygger I jer på camping? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Småfryser og er lidt svimmel - overvejer lidt at få nøvlet mig sammen til at ringe til den læge <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Småfryser og er lidt svimmel - overvejer lidt at få nøvlet mig sammen til at ringe til den læge <_< Kan du så komme i gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Kan du så komme i gang ;) Done, der er så ingen af dem jeg plejer at tale med <_< De tillader sig åbenbart at holde ferie :P Har også lige ringet til JM-konsultationen, eftersom jeg ikke har været ved JM endnu. Skulle vist have været første gang da jeg var 14+0. Damen jeg talte med mente så ikke, at det ville blive før engang i august. Øh nå nå ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites