Besvaret July 17, 2011 Venter på at karamellerne tørrer :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Venter på at karamellerne tørrer :mam MUMS :sandie :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 MUMS :sandie :mam :mam De smager bare RIGTIG godt uden chokolade, så er meget spændt på, at dem med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 jeg synes helet bestemt de bare skal pakkes ned til på lørdag de karmeller der.. mums de ser lækre ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger i haven og dufter til sommer regn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Dagdrømmer om karameller! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Uha ville gerne smage de karameller... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 jeg synes helet bestemt de bare skal pakkes ned til på lørdag de karmeller der.. mums de ser lækre ud Manden er ikke enig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger i haven og dufter til sommer regn. Lyder rigtig skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige dopet mig selv og lagt mig i seng. Manden v vække mig når vi en gang skal spise.. (møg ryg)!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige dopet mig selv og lagt mig i seng. Manden v vække mig når vi en gang skal spise.. (møg ryg)!!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Er på legepladsen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige dopet mig selv og lagt mig i seng. Manden v vække mig når vi en gang skal spise.. (møg ryg)!!!! :kram2 :kram2 Er på legepladsen med Tilde :) :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige puttet en meget træt og støjende lille pige, der vist har fået liiiidt for meget opmærksomhed denne weekend :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige puttet en meget træt og støjende lille pige, der vist har fået liiiidt for meget opmærksomhed denne weekend :P Ej kan de det :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ej kan de det :rolleyes :D Åbenbart- en weekend med bedsteforældre kan gøre underværker :D Og nu har jeg så også lige været oppe til en pige, der kaldte på sin moar, og som var halvvejs på vej ud af sin seng :o Oh my- ser ud til vi skal tage den "kamp" meget snart, og tage den side af sengen. Havde ellers håbet vi kunne vente lidt endnu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Åbenbart- en weekend med bedsteforældre kan gøre underværker :D Og nu har jeg så også lige været oppe til en pige, der kaldte på sin moar, og som var halvvejs på vej ud af sin seng :o Oh my- ser ud til vi skal tage den "kamp" meget snart, og tage den side af sengen. Havde ellers håbet vi kunne vente lidt endnu <_< Ja så er det da vidst ved at være tiden :o Spændende hvordan det kommer til at gå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Åbenbart- en weekend med bedsteforældre kan gøre underværker :D Og nu har jeg så også lige været oppe til en pige, der kaldte på sin moar, og som var halvvejs på vej ud af sin seng :o Oh my- ser ud til vi skal tage den "kamp" meget snart, og tage den side af sengen. Havde ellers håbet vi kunne vente lidt endnu <_< jeg måtte allerede tage Frejas side af i oktobers og det var jo så før hun blev 2 år !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har endeligt fået begge trolderødder til at sove, den store er nu nem nok til det, men den mindste hun er en DIVA. Men nu har hun da sovet i små 20 min. Så nu kan jeg sidde med fødderne oppe x files på zulu og computeren på skødet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Rydder op i min telefon, men syntes skutte, at det giver mere plads <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 :kiss :kram2 :kram2 TAK i 2 :kiss Desværre hjalp det ikke en hat fis... herligt når smertestillende ikke virker.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Vil trække mig ind i soveværelset - er træt af at høre på, at manden skælder sit computerspil ud og er ved at taste sit tastetur ihjel :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Jeg prøver at tage mig sammen til at pakke mine ting og tøj til job i morgen også i bad bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 STENER på sofaen!! Syntes ikek jeg er helt frisk efter at have druknet sorgerne over en aflyst koncer hele natten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites