Besvaret July 16, 2011 Jeg smager gerne, selvom jeg burde lade være Jeg giver gerne smagsprøver ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg savner min kæreste :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Når jeg læser om karameller, så fortryder jeg, at jeg ikke købte den dåse kondenseret mælk, jeg stod med i hånden i Fakta igår. :P Zapper lidt rundt på nettet og vil snart gå ned og tømme opvaskemaskinen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Når jeg læser om karameller, så fortryder jeg, at jeg ikke købte den dåse kondenseret mælk, jeg stod med i hånden i Fakta igår. :P Zapper lidt rundt på nettet og vil snart gå ned og tømme opvaskemaskinen. Kan jeg godt forstå at du gør, for de er blevet RIGTIG gode :P Skal forsøge at få fat i nogle flere dåser i dag :D Syntes ikke jeg har fået nok søvn <_< Men vil stå op og gå ind og se fjernsyn med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Synes det er øv at være på camping, når det bare regner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Overvejer hvad vi skal lave idag, i øsende regnvejr med hyperaktive børn :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Overvejer hvad vi skal lave idag, i øsende regnvejr med hyperaktive børn :rolleyes På med regntøjet og gummistøvler - lille som stor, og så ud og plaske i vandpytter! :) Så er det ekstra fedt at komme ind igen og få tørt tøj på, måske et varmt bad og så hygge med frokost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Slapper af og forsøger at få noget koldt på ansigtet, for er blusset total op efter al den arbejde med at få haveaffaldet op i containeren. Der er vist noget, jeg ikke kan tåle i de grene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger i sengen og prøver at vågne inden der skal pilles telt ned efter en SKØN fest igår. Min svigerinde, samt kæreste holdte 30 års fødselsdag og jeg holdte svendegilde så det var en 3-i-1 fest ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger i sengen og prøver at vågne inden der skal pilles telt ned efter en SKØN fest igår. Min svigerinde, samt kæreste holdte 30 års fødselsdag og jeg holdte svendegilde så det var en 3-i-1 fest ;) hmmm min invitation må være blevet væk i posten :lol Dejligt at i havde en skøn fest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige været i bad og må konstatere at mit ansigt ligner et månekrater efterhånden. Øv, altså! Er rigtig plaget af uren hud lige i øjeblikket... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ser My little pony sammen med Tilde :) Men skal snart til, at have karamellerne overtrukket med chokolade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ser My little pony sammen med Tilde :) Men skal snart til, at have karamellerne overtrukket med chokolade :) uhhhhmmmmm tager du ikke nogle med på lørdag??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 uhhhhmmmmm tager du ikke nogle med på lørdag??? Jo hvis der er flere tilbage :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger i min seng :) Bliver nødt til, at tage en lille lur :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har glemt alt om PCO i dag og er i gang med at bage alm boller. Uhh jeg glæder mig til de er bagte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 vi ligger i stuen og ser Pigen og pressefotografen med Dirch Passer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har sovet til middag med Isaac, så overvejer hvad vi nu skal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 hmmm min invitation må være blevet væk i posten :lol Dejligt at i havde en skøn fest Den røg vist kun hen i nr 12 ;) Det var virkelig en god fest, og nøj vi fik mange gaver! Det var vildt overvældende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ser Far til fire - i stor stil sammen med ungerne og manden :loveshower , mens vi drikker smoothies Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Jeg har lige fået en lur, mens resten af familien leger på børneværelset. Ah, ferie! :€) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger på sofaen og slapper af, efter en nat m. stygge plukveer og mavesmerter (som stadig plager mig) - øv hvor gør det ondt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ligger på sofaen og slapper af, efter en nat m. stygge plukveer og mavesmerter (som stadig plager mig) - øv hvor gør det ondt :( Øv, hvor træls for dig... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Har lige ryddet op i forteltet Del dette indlæg Link to post Share on other sites