Besvaret July 16, 2011 Vi er ved at pakke det aller sidste til camping Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Han skal have Soldier to Soldier armbåndet, når vi ses igen på næste søndag. Og mange tak Så blev det sådan et alligevel - fantastisk gave ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Har ordnet have og nyder, at Tilde hygger inde hos naboen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Kører snart op til min søster, hvor vi skal holde fødselsdag for min nevø i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg forbereder mig mentalt på at tage på arbejde, igen, igen, igen, når dagen er omme har jeg jobbet 52 timer i den her uge, alt for meget :rolleyes Hold da op det er mange timer :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Så blev det sådan et alligevel - fantastisk gave ;) Ja, det gør det. Kunne ikke finde noget tilsvarende fedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Er lige kommet hjem efter at have været til fødselsdag ved min nevø. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Vi er undervejs til Bilka i Kolding, for at handle. Derefter skal vi hen og sætte campingvogn og fortelt op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Ja, det gør det. Kunne ikke finde noget tilsvarende fedt Nej det er bare rigtig svært, at finde på noget andet, når man først er blevet vild med én ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Overvejer om jeg skal lave karameller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 er færdig med haveræset for nu (hækarbejdet) og sidder og skriver et ønske og kort til et 1000 ønske tæppe til en anden adoptant Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Nej det er bare rigtig svært, at finde på noget andet, når man først er blevet vild med én ting :) Meget svært. Og jeg ved kæresten vil blive glad for det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg synes bare slet ikke det er nemt at have delebarn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Er ved at indspille nogle sange sammen med kæresten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Er ved at indspille nogle sange sammen med kæresten :) Det lyder spændende! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Vi har lige spist forloren hare og nu leger ungerne på værelset og hører "Folk og Røvere i Kardemommeby. Imens sender jeg min medfølelse til de, der desværre ikke skal opleve Take That i Parken i aften, men havde købt billet. :kram2 Og god bedring til Mr. Robbie Williams! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg synes bare slet ikke det er nemt at have delebarn :kram: :kram: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Syntes det er synd for alle de mennesker der sidder/er rejst til KBH for INGENTING!... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Priser mig lykkelig for, at jeg fravalgte at bruge pengene på at rejse til KBH og se en koncert, som blev aflyst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg synes bare slet ikke det er nemt at have delebarn Kan kun forestille mig, at det kan være rigtig svært :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Er spændt på hvordan mine karameller bliver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Kan kun forestille mig, at det kan være rigtig svært :( :kram2 Det er det bestemt også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Er spændt på hvordan mine karameller bliver :) Jeg smager gerne, selvom jeg burde lade være Del dette indlæg Link to post Share on other sites