Besvaret July 15, 2011 Sidder og lakere negle... har bare ikke tålmodigheden til det... :rolleyes Håber stadig på der dukker en op - der vil ud og høre musik i aften... -_- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Ligger i min seng med influenza God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Overvejer og jeg ikke skal rejse mig og få lavet lidt, inden Tilde vågner igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Venter på min lillebror kommer hjem, så vi kan få kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 slapper af efter at hevet halvdelen af vores haveaffald i containeren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 pakker, pakker, pakker og pakker og har så lige proppet en cars dvd i afspilleren da prinsessen forlangte det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Har en knaldende hovedpine :( Så sidder lige lidt for mig selv og håber at pillerne snart virker :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Øv da rigtig god bedring :kram2 God bedring! Takker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Har lige set film med manden og nu overvejer jeg, om jeg ikke bare skal gå i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Feder den max i vores nybygget sommerhus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Feder den max i vores nybygget sommerhus :) Lyder rigtig skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Følger Take That koncerten LIVE på nettet. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Følger Take That koncerten LIVE på nettet. :) Fedt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Jeg sidder og beundre den yndige buket jeg har modtaget af min dejlige kæreste, vi har været sammen i et halvt år i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Jeg sidder og beundre den yndige buket jeg har modtaget af min dejlige kæreste, vi har været sammen i et halvt år i dag. Hvor skønt og tillykke :loveshower Fandt du noget til ham? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Har lige spillet 4 yatzy-spil med manden og de to store bonusbørn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Jeg sidder og beundre den yndige buket jeg har modtaget af min dejlige kæreste, vi har været sammen i et halvt år i dag. Hvor sødt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Hvor skønt og tillykke :loveshower Fandt du noget til ham? :) Han skal have Soldier to Soldier armbåndet, når vi ses igen på næste søndag. Og mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Hvor sødt! :) Meget sødt, den er sendt hjem til mine forældre, så med meget tanke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 overvejer om man skulle gå i seng. Skal tideligt op imorgen og i gang med havearbejdet. Min far kommer og hjælper med at få det sidste haveaffald i containeren, og han plejer at være tidligt på den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 overvejer om man skulle gå i seng. Skal tideligt op imorgen og i gang med havearbejdet. Min far kommer og hjælper med at få det sidste haveaffald i containeren, og han plejer at være tidligt på den... Du får rigtig noget for hånden i den have! :) God arbejdslyst i morgen - og godnat til alle herfra! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg forbereder mig mentalt på at tage på arbejde, igen, igen, igen, når dagen er omme har jeg jobbet 52 timer i den her uge, alt for meget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg forbereder mig mentalt på at tage på arbejde, igen, igen, igen, når dagen er omme har jeg jobbet 52 timer i den her uge, alt for meget :rolleyes Puha det er meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Jeg ligger og overvejer om jeg skulle stå op. Har hørt Isaac er stået op, men dynen er så rar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites