Besvaret July 14, 2011 Tusind tak for jeres krammere! :) Jeg bliver skisme helt rørt og sidder her med tårer i øjnene... :kram2 Ja, det er en mærkelig dag i dag. Kan slet ikke fatte, at der allerede er gået 10 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Stort :kram2 Åh, jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste det. Min svigermor kæmper også med kræft :( Uha, det lyder ikke godt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Endelig hjemme... har skruet op for Johnson.. og vil nu igang med aftensmaden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Jeg mindes... I dag er det præcis 10 år siden, at min far, søster og jeg sad ved min mors side på sygehuset. 16 timer og hermed de sidste timer af hendes liv. Lidt efter midnat den 15. juli 2001 tabte hun kampen mod kræften... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Tusind tak for jeres krammere! :) Jeg bliver skisme helt rørt og sidder her med tårer i øjnene... :kram2 Ja, det er en mærkelig dag i dag. Kan slet ikke fatte, at der allerede er gået 10 år. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 ser cars med trolderødderne, mens vi spiser lidt aftensmad. og mugger over, at vandet i hele hytten er brunt og det varme vand sviger mellem at være lunkent og koldt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Er på vej hjem til Sønderjylland med far ved rattet og en sovende smuksak i hans autostol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Jeg sidder selvfølgelig og ser sporløs. Den udsendelse har pludselig fået ny betydning for mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 finder musik på youtube og spammen fb med det :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Graverer hundetegn i bunkevis... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Graverer hundetegn i bunkevis... Til hvad? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Ser fjernsyn med manden :) Samme her. Lige nu er han godt nok ude at ryge ;) Forsøger derudover at forhindre mig selv i at bruge flere penge på nettet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Til hvad? ;) Til de 7 tavler der skal hænge ude i butikkerne med hvilke tegn vi har. Hvorfor er det jeg siddet her og knokler uden og få løn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Til de 7 tavler der skal hænge ude i butikkerne med hvilke tegn vi har. Hvorfor er det jeg siddet her og knokler uden og få løn? Ah på den måde ;) Du er alt for god af dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Vil kravle ind under min dyne og drømme mig langt væk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Ligger under dynen og mangler min kæreste ved mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Ah på den måde ;) Du er alt for god af dig :kram2 Det hører sig med når man er gift med mandens arbejde og nåå ja manden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Er en smule små-stresset..... Vi skal på første ferie med Marlon i dag..... En weekend i København hos familien, så han kan møde sin Olde :biglove Håber sådan at det bliver en god tur :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Har lige lagt mig igen. Hold fast min lillebror larmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Ser Barbapapa sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Ligger i min seng med influenza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Ligger i min seng med influenza Øv da rigtig god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites