Besvaret July 10, 2011 Er uvenner med yousee, der ikke vil loade min film ordentligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Slapper af i lænestolen... Tog en lur pga min møg dumme ryg... og vågnede til min dejlige mand havde stegt alle frikadellerne <3 Ham har du været heldig med :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ham har du været heldig med :loveshower M E G E T!!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ser TV Avisen og drikker kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ser TV Avisen og drikker kaffe Åh kaffe..... Men jeg tror det må vente til i morgen. Jeg trænger til en hel nattesøvn, så vi skal nok snart under dynerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Overvejer at kravle under dynen - ryggen vil ikke være med til, at sidde op mere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige lejet en film over yousee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige set den dårligste "mande-film" :rolleyes Godt det er min tur til at bestemme næste gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige set den dårligste "mande-film" :rolleyes Godt det er min tur til at bestemme næste gang ;) Godt at du overlevede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Er kravlet under dynen, men ligger og overvejer om vi ikke skal i Odense Zoo i morgen, hvor vejret skulle blive rimeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Er kravlet under dynen, men ligger og overvejer om vi ikke skal i Odense Zoo i morgen, hvor vejret skulle blive rimeligt Sidder lige og overvejer det samme ;) For mit årskort udløber på torsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige lejet en film over yousee Virker den? Vi prøvede nemlig at leje en tidligere, men måtte simpelthen opgive at se den, da den aldrig fik loadet ordentligt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ja, jeg overlevede, men blev fuldstændig og aldeles drænet for energi, så nu er jeg kravlet i kassen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ja, jeg overlevede, men blev fuldstændig og aldeles drænet for energi, så nu er jeg kravlet i kassen :D Lyder fornuftigt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Sidder lige og overvejer det samme ;) For mit årskort udløber på torsdag. Så er det da med at få det brugt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Så er det da med at få det brugt :) Ja det er jo lige det ;) Og de lover jo kun fint vejr mandag og tirsdag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Er lige kommet hjem fra et vennepar, hvor vi var ovre og spise pizza og se film. Fik os lige moldret et par poser moreller, så nu skal der laves marmelade :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ja det er jo lige det ;) Og de lover jo kun fint vejr mandag og tirsdag <_< Lige præcist. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Tænker stadiiig.. Håber du har fået sovet :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Er på vej til Odense i tog God tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites