Besvaret July 10, 2011 Er på vej ud på en køre- og gåtur med ungerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Skal snart hente Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Skal snart hente Tilde :loveshower Nårh- har Tilla-moar allligevel savnet den lille krudtugle? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Vi har lige vinket farvel til Max, som er taget på ferie med sin bedste ven :loveshower Manden er kørt på stadion, så Theo og jeg tuller rundt herhjemme :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Nårh- har Tilla-moar allligevel savnet den lille krudtugle? :loveshower Jeg begynder at savne hende nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Vi har lige vinket farvel til Max, som er taget på ferie med sin bedste ven :loveshower Manden er kørt på stadion, så Theo og jeg tuller rundt herhjemme :loveshower Hvor hyggeligt for Max :loveshower Og også for Theo ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Jeg begynder at savne hende nu :D Synes du skulle hoppe på chatten :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Synes du skulle hoppe på chatten :whistling :D Jeg kan prøve, om jeg kan få det til at virke på min telefon, for Nikolaj har overtaget min computer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Jeg kan prøve, om jeg kan få det til at virke på min telefon, for Nikolaj har overtaget min computer :D Oh no :D Ellers må du overmande ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Oh no :D Ellers må du overmande ham :D Nej for han hjælper mig med, at hjælpe naboen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige spist sen frokost efter at vi har været ude på en lang gåtur og på en legeplads med ungerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Har lige bagt boller - og spist et par stykker af dem varme med manden... Nu er jeg igang med at røre frikadelle fars af 3 kg kød... Alle de mennesker der skulle have "været" her i weekenden er ikke rigtig dukket op?? Andet end min bror som overnattede her som planen var... SUK! Sååå H og jeg skal spise frikadeller til vi segner... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Slapper af efter at havde været i haven siden kl 10, vi har klippet hækken ind på den ene lang side. Og det er gjort med en håndklipper og IKKE med en elektrisk, da jeg ødelægger dem... Har lige bagt boller - og spist et par stykker af dem varme med manden... Nu er jeg igang med at røre frikadelle fars af 3 kg kød... Alle de mennesker der skulle have "været" her i weekenden er ikke rigtig dukket op?? Andet end min bror som overnattede her som planen var... SUK! Sååå H og jeg skal spise frikadeller til vi segner... så er det godt de kan fryses ned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 så er det godt de kan fryses ned. Ja hvis man dog havde plads i den bette fryser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ja hvis man dog havde plads i den bette fryser... det er en skam vi ikke bor på fyn, for vi har altid plads til frikadeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ligger på sofaen - er meget træt og mit ansigt brænder :( men mavepinen er heldigvis væk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Prøver at finde på noget til aftensmad. Er ikke rigtig selv sulten, men ungerne skal jo have noget at spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ungerne er lige blevet puttet og så venter lidt oprydning og vasketøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 jeg sidder og læser bryllupsberetninger på søsterbk, og tænker tilbage på mit eget bryllup for snart 2 år siden, hvor blev tiden dog af??????+++++++ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ligger i sengen og ser tv med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 sidder i sofaen og hygger med manden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Slapper af i lænestolen... Tog en lur pga min møg dumme ryg... og vågnede til min dejlige mand havde stegt alle frikadellerne <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Ser Biler med smuksakken, inden han skal puttes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites