Besvaret July 7, 2011 Drikker cola og krydser fingre for jeg et frisk igen i morgen God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 God bedring :kram2 Mange tak :) magter ikke at starte ferien med at være syg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 magter ikke at starte ferien med at være syg. Ej øv det ville da også være rigtig træls :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Mange tak :) magter ikke at starte ferien med at være syg. Ej, det ville da også være super træls :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Overvejer om jeg skulle smøre mig en mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Sidder igen og hviler mine stakkels stakkels fødder :( Det er hårdt for dem at bære rundt på min nye vægt her i varmen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Overvejer om jeg skulle smøre mig en mad ;) Ventede på, at den ville komme :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Ventede på, at den ville komme :haha Ristet brød med ost bliver det til...uhhmmmmm :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Ristet brød med ost bliver det til...uhhmmmmm :P Lyder ikke dårligt :P Vi har intet i huset og jeg er løbet tør for sunlolly <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Lyder ikke dårligt :P Vi har intet i huset og jeg er løbet tør for sunlolly <_< Jeg HAR Sunlolly :) Cola og vindrue :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Drikker cola og krydser fingre for jeg et frisk igen i morgen God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Prøv lige at høre..... Kan I høre det? Der er intet, for Isaac SOVER!! Ovenikøbet inden 22 :yiepie Knap så fedt at jeg så mangler at rydde køkkenet op <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Slapper af på sofaen og nyder jeg har ferie i en uge nu :glad Har nemlig fri i morgen da jeg skal til fødselsdag på Fyn, og næste uge skal gå med at gøre klar til mit svendegilde/svigerindes og kærestens 30 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er på vej hjem fra ferie. Efter og lande i Hamborg her til aften har vi lige været inden om mine forældre og få rugbrøds madder :D Glæææææææder mig til at komme hjem og kramme Mikkel mis. Og ja i morgen læse op på BK :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er på vej hjem fra ferie. Efter og lande i Hamborg her til aften har vi lige været inden om mine forældre og få rugbrøds madder :D Glæææææææder mig til at komme hjem og kramme Mikkel mis. Og ja i morgen læse op på BK :) Skønt at have dig tilbage!! :loveshower Håber du har haft en fantastisk ferie! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er på vej hjem fra ferie. Efter og lande i Hamborg her til aften har vi lige været inden om mine forældre og få rugbrøds madder :D Glæææææææder mig til at komme hjem og kramme Mikkel mis. Og ja i morgen læse op på BK :) Håber I har haft en skøn ferie :kiss Og dejligt at du er tilbage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Ligger endnu engang i min seng og ser Gilmore girls :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er på vej hjem fra ferie. Efter og lande i Hamborg her til aften har vi lige været inden om mine forældre og få rugbrøds madder :D Glæææææææder mig til at komme hjem og kramme Mikkel mis. Og ja i morgen læse op på BK :) Du har været savnet du skønne kvinde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er nu klar til at gå omkuld. Har lige klaret kæmpe opvasken og lovet mig selv den fra nu af skal tages løbende <_< Hader opvask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Er nu klar til at gå omkuld. Har lige klaret kæmpe opvasken og lovet mig selv den fra nu af skal tages løbende <_< Hader opvask Der findes bare næsten heller ikke noget værre <_< Inden vi fik opvaskemaskine, løb vi tør for det meste inden vi fik os taget sammen. Og sov godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Jeg sidder på skadestuen på et engelsk hospital og håber på snart at komme ind... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Jeg sidder på skadestuen på et engelsk hospital og håber på snart at komme ind... <_< Det lyder da ikke godt :unsure hvad har du lavet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det lyder da ikke godt :unsure hvad har du lavet? Var ude og spise, hvor en eller anden idiot (sorry, my language) trådte op på min hæl, så den er nu helt hævet og jeg kan næsten ikke gå på den. Så syntes det bedste måske var at få det tjekket lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Var ude og spise, hvor en eller anden idiot (sorry, my language) trådte op på min hæl, så den er nu helt hævet og jeg kan næsten ikke gå på den. Så syntes det bedste måske var at få det tjekket lidt. Avs! God bedring med fussen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites