Besvaret July 6, 2011 Må de store og runde være med :lolhit Altid :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Vi burde da danne en klub for de små og tykke :lolhit Må de store og runde være med :lolhit Jaa- det er da en deal! Sådan en klub kan jeg vist godt tilskrive mig :D Øv, jeg er også sulten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Altid :loveshower :loveshower Lyder godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jaa- det er da en deal! Sådan en klub kan jeg vist godt tilskrive mig :D Øv, jeg er også sulten ;) Så må du tage et æble og et glas vand :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jeg længes efter de marcipantærter med jordbær i champagne der ligger i køleskabet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jeg længes efter de marcipantærter med jordbær i champagne der ligger i køleskabet Det lyder ellers rigtig godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Så må du tage et æble og et glas vand :lol Det HAR jeg gjort! :D Men det hjalp IKKE :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Det HAR jeg gjort! :D Men det hjalp IKKE :P Så må du tage en banan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Det lyder ellers rigtig godt :D Er de også - i hvert fald de tre jeg konsumerede i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Er de også - i hvert fald de tre jeg konsumerede i går Hvor hitter du dem henne? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Så må du tage en banan :D Jo tak! :D Men hvorfor er det lige, at jeg kun kan tænke på alt muligt andet lækkert? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Hvor hitter du dem henne? :whistling Rema1000 og Bilka - andre steder er de som regel for dyre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Æder marcipansnitter og drikker kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Er lækkersulten efter at have læst denne tråd, så nu vil jeg gå ud og hente lidt koldskål med jordbær :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Griller i øsende regnvejr :) elsker duften af sommerregn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Griller i øsende regnvejr :) elsker duften af sommerregn. Ej her ved mig er der tørvejr :) jeg vil også have regnvejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jo tak! :D Men hvorfor er det lige, at jeg kun kan tænke på alt muligt andet lækkert? :D Jeg var på vej ud efter en banan, men åbnede fryseren i stedet og tog en Sunlolly :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Rema1000 og Bilka - andre steder er de som regel for dyre Uh jeg har en Rema1000 farlig tæt på - heldigvis er der lukket nu, men må vidst lige få kigget efter nogle i morgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jeg var på vej ud efter en banan, men åbnede fryseren i stedet og tog en Sunlolly :P :D :klap sikke et forbilledeligt eksempel du er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Griller i øsende regnvejr :) elsker duften af sommerregn. Lyder rigtig hyggeligt :) Og der er bare ikke noget bedre end duften af sommerregn, eller duften af, at der er regn på vej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 :klap sikke et forbilledeligt eksempel du er :D Jeg ved det :rolleyes Jeg er din støtte nr. 1 :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Griller i øsende regnvejr :) elsker duften af sommerregn. Hyggeligt. Her er det, som ved Pernille tørvejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Jeg har lige spist en banan - fik af en eller anden grund lyst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Har lige sendt vennerne hjem efter en hyggelig grill-aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites