Besvaret July 6, 2011 Sidder på værelset med benene smækket op under mig i sengen og computeren ovenpå, og er lidt trist.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Har lige bagt grov boller, da jeg får besøg af en veninde og hendes søn på 1½ år, nu her kl.9.30!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Skriver sang til bryllup på lørdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Venter på at der bliver frokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Sidder i vores vagt på arbejde og har lige spist en oftice :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 sidder og nyder et stykke pizza fra i går.. de smager altså bedst kolde dagen efter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Sidder på værelset med benene smækket op under mig i sengen og computeren ovenpå, og er lidt trist.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Spiser frokost efter en hyggelig formiddag på en naturlegeplads :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Spiser frokost efter en hyggelig formiddag på en naturlegeplads :) Misundelses-smiley ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Misundelses-smiley ;) :P :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Er på vej hjem. Tror lige jeg skal have rundet badet inden møde med Isaac's børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Sidder på værelset med benene smækket op under mig i sengen og computeren ovenpå, og er lidt trist.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 har lige givet min lille prins mad .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Venter på min mand kommer hjem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 sidder og nyder et stykke pizza fra i går.. de smager altså bedst kolde dagen efter :) Nemlig rigtig! :yay Jeg har også lige haft et par dagsgamle stykker pizza i madpakken i dag.. :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Sidder og eftermiddagshygger med Hannah-musen, som ser tegnefilm og spiser Sun Lolly.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Slapper af sammen med ungerne efter en lang dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Overvejer hvad vi skal have til aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Kigger på Emilie og hendes veninde leger i badebassin :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Kigger på Emilie og hendes veninde leger i badebassin :glad Det lyder hyggeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Hviler fødderne efter en lang shoppedag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Hviler fødderne efter en lang shoppedag :) Ikke dårligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Vi er på vej ud efter aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites