Besvaret June 28, 2011 Vi har lige været på strøgtur i nykøbing, hvor vi bla. KØbte den octopus taske jeg har ønsket mig længe :D om lidt står den på badeland :) Rigtig fed taske :glad Vi suser også i badeland om lidt ;) Jeg er da ligeglad både med Octopus-taske OG med badeland :whistling :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jeg er da ligeglad både med Octopus-taske OG med badeland :whistling :D :P Ja for det er da meget sjovere at gøre rent :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Ja for det er da meget sjovere at gøre rent :D :klap :klap Ja, det er nemlig så!! :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Rigtig fed taske :glad Vi suser også i badeland om lidt ;) Tak :) vi er i det udendørs nu, kæft der er mange mennesker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Tak :) vi er i det udendørs nu, kæft der er mange mennesker :) Kan jeg sagtens forestille mig :) Vi har lige ligget og kogt i teltet, så nu skal vi køles :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jeg er på vej hjem fra arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 sidder lige og holder en pause fra vasket tøjet og tegneriet på lille mandens væg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Tænker på om man kan låne sin baby ud lidt??? :whistling Eeeeeeelsker tigerspring og 30 graders varme..... Desværre er Marlon ikke enig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Tænker på om man kan låne sin baby ud lidt??? :whistling Eeeeeeelsker tigerspring og 30 graders varme..... Desværre er Marlon ikke enig :biglove Jeg kan godt tage ham lidt, hvis du tager min(e) i starten af det nye år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jeg kan godt tage ham lidt, hvis du tager min(e) i starten af det nye år :D :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 :ba :lol Synes da det var en meget god deal :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Tænker på om man kan låne sin baby ud lidt??? :whistling Eeeeeeelsker tigerspring og 30 graders varme..... Desværre er Marlon ikke enig :biglove åhh søde Troldemor - kom til mors med ham, så skal du få en pause :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Kigger på at Tilde og Nikolaj spiller bold :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Er lige kommet hjem fra stranden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Sidder på orkide cafe og restaurant i nykøbing og venter på aftensmaden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Sidder på orkide cafe og restaurant i nykøbing og venter på aftensmaden :) EY :D Den kender jeg jo! høhø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Forsøger at bekæmpe trangen til cola :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Sidder endelig i sofaen efter at have kæmpet med en overtræt 3-årig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Vi er meget snart hjemme, efter nogle gode timer med kæresten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Sidder og ser Sigurds bjørnetime og spiser chokoladekiks :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Slapper af efter at have puttet en overtræt lille pige, der savner sin "farfar og farmur" så meget, at hun kalder på dem konstant :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Slapper af efter at have puttet en overtræt lille pige, der savner sin "farfar og farmur" så meget, at hun kalder på dem konstant :biglove Nårh lille Bellabel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Slapper af efter at have puttet en overtræt lille pige, der savner sin "farfar og farmur" så meget, at hun kalder på dem konstant :biglove Det kender jeg godt. Herhjemme er det bare mormor, der bliver kaldt på hele tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Drikker kaffe (selvom jeg godt ved at det blir svært at falde i søvn, men så er det jo godt jeg har fri i morgen) og spiser pigerne mælkesnitter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites