Besvaret June 24, 2011 Slapper af efter en lille løbetur.. overvejer at gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 :rolleyes siger ingenting.. :P Du ku os sige lige hvad du vil ;) I don't care.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Slapper af efter en lille løbetur.. overvejer at gå i seng... Du er bare blevet så sund :glad :gp seje du :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Du ku os sige lige hvad du vil ;) I don't care.... HahAhA :kiss havde jeg kunne få den skide is i nærheden af mig selv så havde jeg nok lavede det samme som dig.. men jeg er blevet lovede den på min fødselsdag så har det til gode :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Du er bare blevet så sund :glad :gp seje du :gp haha.. nej det kun 2 gang jeg løber i denne uge, så det var vidst mere end tiltrængt.. men tak søde du :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 HahAhA :kiss havde jeg kunne få den skide is i nærheden af mig selv så havde jeg nok lavede det samme som dig.. men jeg er blevet lovede den på min fødselsdag så har det til gode :P Når man er pisse syg og har ondt af H til.. så må man gerne blive forkælet ;) Uhh kan godt forstår du glæder dig til din fødselsdag så :* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 haha.. nej det kun 2 gang jeg løber i denne uge, så det var vidst mere end tiltrængt.. men tak søde du :kiss 2 gange er ski da også 2 gange så mange som jeg har været afsted :D Jeg kan skutte løbe særlig langt pt. Er træt, tyk og har en dårlig ankel :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Når man er pisse syg og har ondt af H til.. så må man gerne blive forkælet ;) Uhh kan godt forstår du glæder dig til din fødselsdag så :* det ikke kun noget man må, det noget man har krav på :D Ja ikk, jeg skal ud og spise lækker mad, hjem og have B&J med kakao (altså ikk dig, men drikken ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 2 gange er ski da også 2 gange så mange som jeg har været afsted :D Jeg kan skutte løbe særlig langt pt. Er træt, tyk og har en dårlig ankel :P Ja nu du jo "lovligt" undskyldt.. meeeeeeeen jeg har kun dårlige undskyldninger for ikke at have løbet mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 det ikke kun noget man må, det noget man har krav på :D Ja ikk, jeg skal ud og spise lækker mad, hjem og have B&J med kakao (altså ikk dig, men drikken ;) ) LOL - så skal du også helt til syd spanien hvis du skal have mig til ;) Lyder rigtig lækkert sveske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Gider I så godt holde op med at snakke om Ben&Jerry? Der er kun et kvarter til 7-eleven lukker, så jeg kan ikke nå derned nu! Og jeg har mega mange abstinenser efter, nå!!! <_< Hihi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Gider I så godt holde op med at snakke om Ben&Jerry? Der er kun et kvarter til 7-eleven lukker, så jeg kan ikke nå derned nu! Og jeg har mega mange abstinenser efter, nå!!! <_< Hihi ;) Hvis du var hjemme kunne du have kigget forbi - så ville jeg gerne dele ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Hvis du var hjemme kunne du have kigget forbi - så ville jeg gerne dele ;) Du kommer bare! Er i Nyborg! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Du kommer bare! Er i Nyborg! ;) Troede du var i Aalborg. Tja nu bor jeg på Østfyn. Så er ikke særlig langt væk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Troede du var i Aalborg. Tja nu bor jeg på Østfyn. Så er ikke særlig langt væk ;) Haha.. Ej, jeg var hjemme igen allerede onsdag. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Haha.. Ej, jeg var hjemme igen allerede onsdag. ;) Nå oki. Har ikke stalket dig, så det vidste jeg ikke ;) Men øst, vest - Fyn bedst! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Nå oki. Har ikke stalket dig, så det vidste jeg ikke ;) Men øst, vest - Fyn bedst! :) Jeg tror heller ikke jeg har skrevet det nogle steder, så du kunne jo heller ikke vide det.. ;) Øst, vest - (Øst)Fyn er bedst! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Jeg tror heller ikke jeg har skrevet det nogle steder, så du kunne jo heller ikke vide det.. ;) Øst, vest - (Øst)Fyn er bedst! :whistling Nej så er det jo heller ikk nemt og vide ;) Jaaaa ELSKER øst Fyn. Syntes bare alle jeg kender bor alle andre steder end skønne øst Fyn. Har ikke fortrudt 1 sek at vi købte hus her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Nej så er det jo heller ikk nemt og vide ;) Jaaaa ELSKER øst Fyn. Syntes bare alle jeg kender bor alle andre steder end skønne øst Fyn. Har ikke fortrudt 1 sek at vi købte hus her :) Altså jo, jeg vil gerne ind til Odense, men det er mest fordi jeg ikke rigtig syntes her sker noget her. Men elsker naturen på Østfyn. Vi skal kun lige få få kilometer udenfor Nyborg og straks har vi land, vand, skov osv. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Altså jo, jeg vil gerne ind til Odense, men det er mest fordi jeg ikke rigtig syntes her sker noget her. Men elsker naturen på Østfyn. Vi skal kun lige få få kilometer udenfor Nyborg og straks har vi land, vand, skov osv. :loveshower Efter og være en lille Sdr.jysk pige fra landet der både har boet i Aalborg, Århus, Kbh og Odense. Hvorefter vi boede syd for Odense. Så syntes jeg der er laaangt hyggeligere herude :) OG jeg glæder mig til marked liiiige om snart. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Efter og være en lille Sdr.jysk pige fra landet der både har boet i Aalborg, Århus, Kbh og Odense. Hvorefter vi boede syd for Odense. Så syntes jeg der er laaangt hyggeligere herude :) OG jeg glæder mig til marked liiiige om snart. Åhh ja! Ørbæk Marked - klassiker! :D Det er bare lidt øv, jeg ikke kan deltage i år! Rejser til England nu på onsdag, så det bliver lidt besværligt! :P Der er hyggeligere - det har du helt ret i! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Åhh ja! Ørbæk Marked - klassiker! :D Det er bare lidt øv, jeg ikke kan deltage i år! Rejser til England nu på onsdag, så det bliver lidt besværligt! :P Der er hyggeligere - det har du helt ret i! :) Rejser os mandag. Meen det passer lige med vi kommer hjem før ;) England lyder os fantastisk :) Men send da en pm hvis vi en dag skal dele en b&j is - hvis du har lyst (og tør) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Rejser os mandag. Meen det passer lige med vi kommer hjem før ;) England lyder os fantastisk :) Men send da en pm hvis vi en dag skal dele en b&j is - hvis du har lyst (og tør) ;) Jeg kommer først hjem den 19., så det passer desværre ikke så godt.. :( Men det vil jeg da gøre! Så må vi jo se om jeg tør dele (kan man egentlig det? :whistling ) en B&J is med dig! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Jeg kommer først hjem den 19., så det passer desværre ikke så godt.. :( Men det vil jeg da gøre! Så må vi jo se om jeg tør dele (kan man egentlig det? :whistling ) en B&J is med dig! ;) Nej det har du planlagt skidt ;) Ej er sikker på du laver noget meget federe de dage ^_^ Hihi nej tænkte det samme da jeg havde trykket besvar. Meeeen vi kan da købe 2 så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Nej det har du planlagt skidt ;) Ej er sikker på du laver noget meget federe de dage ^_^ Hihi nej tænkte det samme da jeg havde trykket besvar. Meeeen vi kan da købe 2 så ;) Hehe.. Jeg undskylder! ;) Det ved jeg ikke om det er federe, men det er i hvert fald anderledes end jeg normalt laver. ;) Weee.. Det er bare en deal! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites