Besvaret June 22, 2011 Forsøger og blive rasK!!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Forsøger at tage mig sammen til at hænge vasketøj op <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Sidder og skiftevis morer mig og undres over menneskenes til tider besynderlige adfærd :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Sidder og skiftevis morer mig og undres over menneskenes til tider besynderlige adfærd :P Den er du nok nødt til at uddybe lidt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Den er du nok nødt til at uddybe lidt :P Forstår bare ikke altid mennesker- til gengæld forstår de så heller ikke mig, og så går det vel lige op :D Ej, er bare lidt brugt og træt af ting og mennesker nogle gange. Skynd dig at skrive nogle flere indlæg, så kan du læse i fortroligt forum hvorfor jeg bl.a. er lidt frustreret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Forstår bare ikke altid mennesker- til gengæld forstår de så heller ikke mig, og så går det vel lige op :D Ej, er bare lidt brugt og træt af ting og mennesker nogle gange. Skynd dig at skrive nogle flere indlæg, så kan du læse i fortroligt forum hvorfor jeg bl.a. er lidt frustreret ;) Hov nu gør du mig jo MEGET nysgerrig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Forstår bare ikke altid mennesker- til gengæld forstår de så heller ikke mig, og så går det vel lige op :D Ej, er bare lidt brugt og træt af ting og mennesker nogle gange. Skynd dig at skrive nogle flere indlæg, så kan du læse i fortroligt forum hvorfor jeg bl.a. er lidt frustreret ;) Hov hov hvad er det for noget hemmelig-nemmelig forum noget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ser Matador, igen. Der er ikke noget at se i tv på denne tid af året. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Hov nu gør du mig jo MEGET nysgerrig :whistling Hov hov hvad er det for noget hemmelig-nemmelig forum noget? Der er et fortroligt forum, hvor man skal have 100 besvarelser for at kunne kigge i :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Der er et fortroligt forum, hvor man skal have 100 besvarelser for at kunne kigge i :rolleyes Det er søreme smart. Nårh jeg skal spamme forum nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Det er søreme smart. Nårh jeg skal spamme forum nu :D Det er bare med at komme i gang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ej, egentlig er det slet ikke morsomt, men nogle gange er bliver man nødt til at grine af ting, som man alligevel står mangtesløs overfor. Og sådan har mit liv bare været den seneste tid. Jeg har virkelig skullet sortere i både mennesker, prioriteter i livet og finde det selviske frem for at "overleve" ;) Og så havde jeg brug for at godt grin- og det har jeg så fået :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Er lidt træt af, at jeg ikke tog en sunlolly med, da jeg alligevel var ude i køkkenet - og der er bare sååååå langt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Det er søreme smart. Nårh jeg skal spamme forum nu :D Jaaaa :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ser National Geographic, et sindssygt klamt program om hvorfor ventelisterne på organer er så korte i Kina og Sydafrika, fremfor resten af verden..... Fårk......!! :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Er lidt træt af, at jeg ikke tog en sunlolly med, da jeg alligevel var ude i køkkenet - og der er bare sååååå langt :D Ej, så let da lige bagdelen og kom ud efter den Sun Lolly :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ej, så let da lige bagdelen og kom ud efter den Sun Lolly :D Når du nu sådan tager magten over mig, må jeg vel hellere gøre det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ej, egentlig er det slet ikke morsomt, men nogle gange er bliver man nødt til at grine af ting, som man alligevel står mangtesløs overfor. Og sådan har mit liv bare været den seneste tid. Jeg har virkelig skullet sortere i både mennesker, prioriteter i livet og finde det selviske frem for at "overleve" ;) Og så havde jeg brug for at godt grin- og det har jeg så fået :D Ja det kender jeg godt. Nogle gange bliver man nødt til at tænke på sig selv førend andre mennesker. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Ja det kender jeg godt. Nogle gange bliver man nødt til at tænke på sig selv førend andre mennesker. :kram2 Tak :kiss Ja, nogle gange kan det være nødvendigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Og "morskaben" bliver ved med at vælte ind :D Min mor har lige ringet, og var MAAAAJET forarget over, at dankort-terminalen i bussen var ude af drift i fredags. Så forarget, at hun nu har skrevet en officiel klage til busselskabet. Hun havde så fået det svar, at de jo ikke var herre over driftsforstyrrelser, plus at bussen jo havde ventet på hende, så hun kunne suse over i automaten og hæve penge :D Så ville hun lige have min hjælp til at skrive et svar til dét :D Ej, mor det er simpelthen for avanceret for mig :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Og "morskaben" bliver ved med at vælte ind :D Min mor har lige ringet, og var MAAAAJET forarget over, at dankort-terminalen i bussen var ude af drift i fredags. Så forarget, at hun nu har skrevet en officiel klage til busselskabet. Hun havde så fået det svar, at de jo ikke var herre over driftsforstyrrelser, plus at bussen jo havde ventet på hende, så hun kunne suse over i automaten og hæve penge :D Så ville hun lige have min hjælp til at skrive et svar til dét :D Ej, mor det er simpelthen for avanceret for mig :D :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Når du nu sådan tager magten over mig, må jeg vel hellere gøre det :D :lol Det er bare sådan jeg er :lol Jeg er STOOOOR :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :lol Det er bare sådan jeg er :lol Jeg er STOOOOR :D Men den er på mystiskvis allerede forsvundet :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Men den er på mystiskvis allerede forsvundet :rolleyes :D NEEEJ!! Hvor er den forsvundet hen?? :D Jeg er også sulten nu ;) Se nu hvad du har gjort :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites