Besvaret June 20, 2011 jeg slapper af efter en stressende dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det er 9 måneder :( Desværre.... Så det var den læreplads <_< Åh nej :( L**** system. Manden min fik også afslag på det til trods for at han er langt over 30 og har gået ledig snart 1 år. Havde han søgt indenfor et fag med mangel på arbejdskraft kunne det lade sig gøre :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Sidder med tæppe på og lærer BK at kende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det er 9 måneder :( Desværre.... Så det var den læreplads <_< Bliver du nød til at sige nej så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det er en fantastik klog baby :D Og lyder til, at baby allerede har et tæt forhold med din veninde :D Ja, det tror jeg altså også at de har :biglove Synes måske det er lidt uhøfligt at kommunikere med veninde før mor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Bliver du nød til at sige nej så? Ja.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Jeg spiser Toffifee :whistling og strikker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ja.... Ej, det er da ærgeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ja, det tror jeg altså også at de har :biglove Synes måske det er lidt uhøfligt at kommunikere med veninde før mor :D Nej det syntes jeg egentligt er rimeligt nok :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Nej det syntes jeg egentligt er rimeligt nok :D Det er bare så rart, at man altid kan regne med din støtte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ser "han, hun og haven" mens jeg funderer over hvorfor vores lille nye kat insisterer på at sidde i nakken på mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Sidder med tæppe på og lærer BK at kende :glad Fornuftigt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det er bare så rart, at man altid kan regne med din støtte :D Jeg er bare definitionen på en rigtig god veninde :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ja.... Arh tis også. Det er jeg ked af at læse Søde :kram Ser "han, hun og haven" mens jeg funderer over hvorfor vores lille nye kat insisterer på at sidde i nakken på mig... :haha det gjorde min kat også altid. Da hun voksede sig stor lå hun på sofaryggen og så en pote i nakken af mig. Savner det faktisk engang imellem :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Jeg er bare definitionen på en rigtig god veninde :rolleyes :D True :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ligger på sofaen og slapper af. Kan mærke mine ben er pænt ømme, efter min allerførste løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det er 9 måneder :( Desværre.... Så det var den læreplads <_< Det er jeg ked af at hører Louise :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Sidder lige og slapper af efter en meget lang arbejdsdag, har stort set siden kl 9 imorges siddet med eksamensopgave og der er en dag mere imorgen :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Føler mig palle alene i verden - inkl smerter OG influenza noget :( SUK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Føler mig palle alene i verden - inkl smerter OG influenza noget :( SUK! Sku vi snart få arrangeret den der "tøm-barskabet-aftenen"? Seriøst?! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Sku vi snart få arrangeret den der "tøm-barskabet-aftenen"? Seriøst?! :) Så snart jeg kommer hjem fra ferie må vi se på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Så snart jeg kommer hjem fra ferie må vi se på det :) Yes!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Jeg er SÅ nervøs. Jeg har en knald eller fald eksamen i eftermiddag og jeg er endnu ikke forberedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites