Besvaret June 10, 2011 Overvejer om jeg skal have en lille lur, inden turen går til lægen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Får lige min morgenkaffe inden jeg skal på posthuset og sende en masse pakker til nogle rigtig søde bk-piger :loveshower: I DAG kommer sønnen også hjem fra lejrskole - ENDELIG - de 5 dage er gået og jeg glææææææder mig til at se ham igen :loveshower: Skal iige ha muget ud på hans værelse inden, så der er til at komme ind ad døren ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Sidder og falder i staver her på arbejdet.. er trææææt efter først og komme i seng ved 2 tiden og op tidligt igen.. Klarede dog turen hjem fra Skive over Herning i en hujende fart.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Har lige lagt det tøj sammen, der han på tørrestativet inde på ungernes værelse, så der kunne blive ryddet op til, at de kommer her i eftermiddag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Overvejer om jeg lur nu, for nåede det ikke tidligere :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Overvejer om jeg lur nu, for nåede det ikke tidligere :D Den nåede jeg så heller ikke :D Nu vil jeg tage noget mad og så gøre klar til Zoo tur :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Ligger på sofaen og krydser fingre for, at Tilde snart falder i søvn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Har holdt aftenhygge med mand og søn og god film - tæpper og cola i sofaen....nu skal vi i seng :) G'nat folkens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Har hygget de sidste 6 timer på naboens terrasse :) Vin, cola, pistacie is.. Det er da livet <3 Men nu er kl 3 så må hellere sove så jeg klar til dyreskue imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Sidder og venter på manden min så vi kan komme op og morgenhygge med Silje :) Efterfølgendd tager han mig med hjem på orlov et par timer... Hjem, for første gang i 3 uger - har totalt kriller i maven! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Pop Cakes ;) Hvor ser de fine ud :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Laver papir arbejde.. mens manden forsøger og reparere vaskemaskinen der er i udu (han har så lige fundet et par af mit fine lingeri der var endt inde i et rør <_< - total ødelagt!) SUK. Senere kører vi i bilka og kigger på parasoller og derefter på dyreskuet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Spiser sunlolly med Tilde. Og jeg nåede lige at smage lidt af min egen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Ligger i sengen og ser Gilmore girls :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Er meget snart på vej i seng,da jeg skal forholdsvis tidligt op i morgen for at køre med bus til Silkeborg.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Jeg ligger i sofaen med dynen, burde gå i seng :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Er på vej hjem fra gode venner.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er på vej ned for at tage bussen til Silkeborg, hvor jeg skal til fødselsdagsbrunch hos min svoger og svigerinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Ungerne laver puslespil inden morgenmaden, mens jeg prøver at komme i gemmen alle de sider på BK som jeg ikke har fået læst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er på vej til Sdr. Jylland... Glææder mig til jordens bedste rundstykker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Jeg sidder her og hygger lidt på BK :glad skal snart hente Nicole hos mormor og morfar og køre hende til en veninde.. Senere skal jeg til kaffebesøg hos en veninde, er nemlig alene hele dagen da manden er taget til jylland for at kigge på en Amerikanerbil :) Rigtig hyggelig dag til alle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Render rundt og er morgen grim, men NYDER det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Jeg sidder i bilen på vej til Djurs sommerland med familien. Vi har sæsonkort så det skal skam bruges :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Jeg sidder i bilen på vej til Djurs sommerland med familien. Vi har sæsonkort så det skal skam bruges :D Ej hvor skønt, rigtig god fornøjelse :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites