Besvaret June 8, 2011 Er kravlet i kassen. Night girls- sweet dreams :loveshower I lige måde søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder på sygehuset og venter...og venter...og venter. Jamen jeg har da heller ikke andet at lave ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder på en kinøjser grill med veninden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder på en kinøjser grill med veninden :) ej, det kunne jeg faktisk godt lige spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder og drikker hjemmelavet smoothie og har lige smidt betrækket til puslebordet i vaskemaskinen - så nu er jeg vist meget tæt på at være 100% klar til Lillepigens ankomst! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder og drikker hjemmelavet smoothie og har lige smidt betrækket til puslebordet i vaskemaskinen - så nu er jeg vist meget tæt på at være 100% klar til Lillepigens ankomst! Synes alle får lækkerier i dag. Jeg vil oss :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Ligger og slapper af, efter at være blevet tappet for blod. Must have Sugar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Håber på, at min hovedpine snart går væk <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Håber på, at min hovedpine snart går væk <_< :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Holder en (ryge) pause fra svendeprojekt skrivning. Det skal afleveres i morgen og jeg stresser helt vildt! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Er ved at tude... Har lige fået afslag på et job, jeg SÅ gerne ville have og følte mig ret sikker på, at jeg ville få :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Er ved at tude... Har lige fået afslag på et job, jeg SÅ gerne ville have og følte mig ret sikker på, at jeg ville få :( :kram til dig. Jeg hygger med Julie, vi skal snart hente søster hjem fra OL. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 :kram til dig. Jeg hygger med Julie, vi skal snart hente søster hjem fra OL. Tak. :kram Øv øv øv ØØØØØØØØØV! :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Har lige gennemgået 5 sække tøj i solen, sammen med veninden. Hun føler det som juleaften da hun fik en kæmpe stak mine "nødder" ikke kan være i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Min film er knækket. Vi skal aflevere svendeprøve i morgen og jeg mangler stadig at skrive om ip telefoni, men min hjerne er gået i stå :( Ligeledes er det MIG der hænger på at klaske det hele sammen til en rapport. Ved ik hvordan jeg skal nå det inden i morgen! :boo: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 slapper af, er bare smadret over en hård arbejdsdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Sidder og krydser fingre for, at Tilde bliver liggende i sin nye juniorseng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Sidder og prøver på at holde mig vågen til 4 lektioner i skolen. Har siddet oppe hele natten og rettet projekt, så mangler i den grad søvn! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Sidder og ser nyhederne - burde faktisk være under bruseren nu og gøre mig klar til praktikmøde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Spiser morgenmad inden jeg går op og morgenhygger med min datter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Spiser morgenmad inden jeg går op og morgenhygger med min datter :loveshower :loveshower Sidder sammen med Tilde, som ser den travle by :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Sidder og spiser morgenmad inden jeg skal til lægen og have taget doubletest. Er irriteret her til morgen, men ved heldigvis dagen bliver bedre senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Sidder og spiser morgenmad inden jeg skal til lægen og have taget doubletest. Er irriteret her til morgen, men ved heldigvis dagen bliver bedre senere :) :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Jeg har fri idag, så sidder med rundstykker, latte og morgentv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Jeg har fri idag, så sidder med rundstykker, latte og morgentv :loveshower Lyder ikke dårligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites