Besvaret June 6, 2011 Puhh sådan havde jeg det i eftermiddag. Var ved at dø da jeg skulle hente Emilie fra DP...stod og dryppede i gården deromme og da vi kom ind i bilen var den jo 200 grader varm og vi har ikke air con, så det var hjem med halvåbne vinduer, også så Emilie omme bagi ikke bliver blæst ud.....Føj hvor var det varmt!! :s Jeg er ganske tilfreds med 20 grader og solskin :D Hehe....emigrerer sgu til Spain et eller andet køligt sted ;) Jeg gik i haven i formiddags fordi det var overskyet. 5 min. efter kom solen frem og så drev sveden bare af mig :blink For jeg kunne jo ikke stoppe :D Jeg vil gerne være med til, at emigrere til Spain :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg spiser is :blush :D Og det gav dig vel ikke mindre lyst til is :lol :klap :klap Du lokker mig i fordærv :lol skal se om jeg orker at lette min popo ned til vaffelhuset- nu er den jo ellers lige blevet plantet i sofaen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg gik i haven i formiddags fordi det var overskyet. 5 min. efter kom solen frem og så drev sveden bare af mig :blink For jeg kunne jo ikke stoppe :D Jeg vil gerne være med til, at emigrere til Spain :D Haha! DEAL!! :D Tænker at vi kan bo det ene halvår i dk...sådan om foråret og resten af tiden i Spain :D ;) Og så holde siesta hele tiden slf.....få pool-guys'ene til at stå og vifte med et bananpalmeblad slf efter de har serveret os drinks.... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Haha! DEAL!! :D Tænker at vi kan bo det ene halvår i dk...sådan om foråret og resten af tiden i Spain :D ;) Og så holde siesta hele tiden slf.....få pool-guys'ene til at stå og vifte med et bananpalmeblad slf efter de har serveret os drinks.... :D Det lyder som en plan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :klap :klap Du lokker mig i fordærv :lol skal se om jeg orker at lette min popo ned til vaffelhuset- nu er den jo ellers lige blevet plantet i sofaen :D Kunne jeg da aldrig finde på :D Uhmm vaffelhuset lyder godt nok ikke dårligt :mam ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Tager mig sammen til, at gå ud og rydde op :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg arbejder hjemmefra idag, og hygger lidt og arbejder næsten ikke :rolleyes Har franskbrød i ovnen som er færdig om lidt, senere skal jeg besøge en veninde, og planlægge maden til hendes studenterfest :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad...overvejer hvordan en i pokker jeg skal få solgt alt det baby og børnetøj jeg har herinde og på ts?! ;) :D KOM NU PIWER!!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Sidder og slapper af hos veninden i "Viborg" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Venter på at dejen til kanelsnegle er færdig med at hæve. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Er på vej på cafe i Viborg til hyggelig møde med en fora bruger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg har lige puttet børnene, og venter på min mand kommer hjem fra fodbold :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Slapper af efter en rigtig hyggelig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Sidder og trækker vejret og keder mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Har været ved at udfylde min personlige beskrivelse på jobnet... synes godt nok, at det er besværligt at være arbejdsløs.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Har lige spillet bowling på wii'en sammen med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Slapper af efter en rigtig hyggelig dag :whistling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Slapper af efter en rigtig hyggelig dag :whistling :) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg spiser en is :whistling Det fik mig lige til at huske på, at vi har sunlolly i fryseren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Det fik mig lige til at huske på, at vi har sunlolly i fryseren :D Det er nemlig sådan en :whistling Med karamel/mint :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Det er nemlig sådan en :whistling Med karamel/mint :7himmel Jeg vidste ikke, at de fåes med karamel/mint! Sådan en MÅ jeg bare smage :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg vidste ikke, at de fåes med karamel/mint! Sådan en MÅ jeg bare smage :D Det er såå lækre, og det er cola/chili også :whistling Mmmmh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Det er såå lækre, og det er cola/chili også :whistling Mmmmh! Måms jeg må på jagt, på fredag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Er kravlet i kassen. Night girls- sweet dreams :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites