Besvaret June 4, 2011 Er lige kommet hjem fra kontoret.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Slapper af i sofaen efter Kesslers nye sejr! Har en blæser stående på gulvet som prøver at køle mig ned efter en så hyggelig dag hos skøn veninde midt i den varme sol, Pyh, og efterfølgende passede vi venindens datter indtil mor kom tilbage :) Nøj det brænder i ansigtet med al den sol! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Sidder ude i teltet i haven, stella sover ved siden af mig endnu, hundene leger på græsset og fuglene synger, frøerne kvækker og solen skinner. Lidt senere tager vi i svømmehallen, for mit ved kommende for første gang i 5 år, så det tegner til at blive en dejlig søndag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Prøver at komme i gang selvom jeg sagtes kunne sove mere ZZZzzzzzz Skal have gjort klar til, at vi skal passe min venindes datter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 er lige stået op :) en sidste dag med eksamenslæsning og -forberedelse venter forude.... glæder sig at det hele er slut om et døgns tid, men det bliver også underligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Sidder på altanen og nørder mobil :) kan høre børnene har gang i musikken på værelset og manden er i bad han er lige kommet hjem fra 31/2 times cykel tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Har lige været i Herning og hente en motionscykel :) så skal kiloene ha tæsk!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Har lige været i Herning og hente en motionscykel :) så skal kiloene ha tæsk!! :) Sådan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Er fuldstændig kvæstet efter en hård, men også hyggelig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Ungerne er puttet, gulvene er støvsuget og vasket, vasketøjet er lagt sammen og på plads, så nu er måsen plantet i sofaen og flytter den ikke igen før jeg skal i seng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Har været ved Varbjerg Strand og spise is med gode venner. Glæder mig til at tjekke billederne imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 vi sidder og ser nøglen til paradis på charlie. Har ellers været i haven hele eftermiddagen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Overvejer om man skulle bestille tid til den kønsscanning, så vi kan få bekræftet at jeg har ret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Overvejer om man skulle bestille tid til den kønsscanning, så vi kan få bekræftet at jeg har ret :D Hvad tror du det er? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Hvad tror du det er? :) Jeg har fået en stærk fornemmelse af, at det er en pige :loveshower måske fordi jeg :puke næsten lige så meget som med Isabella ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Jeg har fået en stærk fornemmelse af, at det er en pige :loveshower måske fordi jeg :puke næsten lige så meget som med Isabella ;) Jeg kastede også meget op selvom jeg venter en dreng. Men det bliver spændende, at se om du får ret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Overvejer om man skulle bestille tid til den kønsscanning, så vi kan få bekræftet at jeg har ret :D Ja da kan du så komme i gang med, at bestile :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Jeg kastede også meget op selvom jeg venter en dreng. Men det bliver spændende, at se om du får ret :) Ja, jeg ved godt man ikke kan sige det på baggrund af dét. Tror også mest det er min fornemmelse. Har været ret blank, indtil for et par dage siden, og pludselig synes jeg bare, at jeg vidste det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Ja da kan du så komme i gang med, at bestile :D Yes Ma´am :D Kan bare ikke blive enig med mig selv om, hvornår jeg skal bestille. Jeg er jo næsten 14 uger henne når jeg skal til NF, og nogle skriver de allerede kan se det fra 14+. Men skal man så vente og få scanningen når man er f.eks. 16+, så der lige går lidt tid mellem man ser baby? Eller skal man bare få styret sin nysgerrighed, og så vide, at man nok alligevel bliver kontrolscannet flere gange end normalt alligvel? :) Decisions, decisions :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Yes Ma´am :D Kan bare ikke blive enig med mig selv om, hvornår jeg skal bestille. Jeg er jo næsten 14 uger henne når jeg skal til NF, og nogle skriver de allerede kan se det fra 14+. Men skal man så vente og få scanningen når man er f.eks. 16+, så der lige går lidt tid mellem man ser baby? Eller skal man bare få styret sin nysgerrighed, og så vide, at man nok alligevel bliver kontrolscannet flere gange end normalt alligvel? :) Decisions, decisions :rolleyes Kom du bare afsted hurtigst muligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sidder helt stille og er ved, at omkomme af varme :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sidder helt stille og er ved, at omkomme af varme :blink Puhh sådan havde jeg det i eftermiddag. Var ved at dø da jeg skulle hente Emilie fra DP...stod og dryppede i gården deromme og da vi kom ind i bilen var den jo 200 grader varm og vi har ikke air con, så det var hjem med halvåbne vinduer, også så Emilie omme bagi ikke bliver blæst ud.....Føj hvor var det varmt!! :s Jeg er ganske tilfreds med 20 grader og solskin :D Hehe....emigrerer sgu til Spain et eller andet køligt sted ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sidder og skal skrive Isabellas ønskeseddel-OG har lyst til is ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sidder og nyder stilhenden, køligheden og roen der er i huset....Sønnen er på lejrskole, datteren sover og alt ånder fred og solskin <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sidder og skal skrive Isabellas ønskeseddel-OG har lyst til is ;) Jeg spiser is :blush :D Og det gav dig vel ikke mindre lyst til is :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites