Besvaret May 18, 2011 Ligger stadig og venter på at feberen aftager så jeg kan blive rask og hurtig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Ligger stadig og venter på at feberen aftager så jeg kan blive rask og hurtig ;) Ja skynd dig lige at blive frisk ;) God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Forbereder min mundtlige bacheloreksamen på mandag og arbejder med disposition dertil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Ligger lige et øjeblik. Har über kvalme :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Ligger lige et øjeblik. Har über kvalme :puke Velkommen til min verden og er uge 20 og det bliver være og være puha hvor er jeg opmuntrende hva :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Velkommen til min verden og er uge 20 og det bliver være og være puha hvor er jeg opmuntrende hva :badgirl Oh no! Sådan havde jeg det også sidste gang :puke håber bare så inderligt, at det forsvinder hurtigere denne gang <_< God bedring til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Oh no! Sådan havde jeg det også sidste gang :puke håber bare så inderligt, at det forsvinder hurtigere denne gang <_< God bedring til dig :kram2 Lige over men Sun Lilly har hjulpet mig :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Lige over men Sun Lilly har hjulpet mig :balloon Det skal prøves! Er næsten villig til hvad som helst lige nu. Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 er igang med at lave mad, men tænk at jeg da heller måtte kigger her ind, da det er ved at været rigtig mange dage siden jeg sidst har været her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Ligger lige to min på sengen, mens manden er i bad. Og drømmer om det var mig der havde kvalme pga graviditet. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Ser Olsen Banden i Jylland på TV2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Ser Olsen Banden i Jylland på TV2 :) Det gør vi også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Er ved at gøre klar til at gå i seng... glæder mig meget til (forhåbentlig) en hel nats søvn, der ikke bliver afbrudt af en irriterende bilalarm der kørte hele sidste nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 manden min sover, jeg sidder og ser filmen om Charlie Chaplin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Hygge med ungerne i sofaen mens vi spiser en is, vejret er vist ikke til ret meget andet i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Sidder og banker hovedet ind i væggen mens manden har tvangsindlagt mig til at se Formel 1 på 3+....fårk det røvsygt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Sidder og banker hovedet ind i væggen mens manden har tvangsindlagt mig til at se Formel 1 på 3+....fårk det røvsygt!! Naiiii hvor det lyder hyggeligt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Naiiii hvor det lyder hyggeligt :lol Argh!! Overvejer at hoppe ud af vinduet bare for at skabe lidt action, men der er kun 1 meter ned så jeg slår mig ikke nok til at en helikopter vil flyve mig en tur....og græsset er også vådt ... Argh!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Så lidt som muligt ;) Burde gå ind i soveværelset og rydde de 3 poser sko op, som jeg hældte ud på gulvet for at finde et par sko torsdag aften... Manden kalder det en "Mille-mur" :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 spiser B&J is og venter på datter vågner... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 spiser B&J is og venter på datter vågner... Se det er jo en fornuftig måde at få dagen til at gå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Argh!! Overvejer at hoppe ud af vinduet bare for at skabe lidt action, men der er kun 1 meter ned så jeg slår mig ikke nok til at en helikopter vil flyve mig en tur....og græsset er også vådt ... Argh!! ;) du er simpelthen for sjov, og har en sk*de god måde at beskrive, hvor kedeligt det er at sidde og glo på formel 1 :lol tak for et af dagens grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 du er simpelthen for sjov, og har en sk*de god måde at beskrive, hvor kedeligt det er at sidde og glo på formel 1 :lol tak for et af dagens grin Hehe :) Tak.... Jamen det var også den rene elendighed! :D Og da det var ovre skulle manden LIIIIIIIIIIGE se Giro de Italia et eller andet skod cykelløb....gudskelov ku han se det på computeren!!! Phew! :D Ellers havde jeg også været nødt til at rulle mig i det våde græs....af bare kedsomhed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Jeg ser walk the line med manden min, og spiser is :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites