Besvaret May 16, 2011 Skal snart gøre mig klar til opfølgningssamtale på jobcentret <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg tog fri fra job til middag, løb 7 kilometer, og nu stener jeg - skal snart i bad også hente børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg sidder i sofaen, kigger på min lækre mand der står og laver pizza til os, han plantede mig i sofaen med tæppe, tøse tv og te - så sød :loveshower :loveshower :loveshower Fantastisk!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Spammer BK med billeder :D Og sidder og overvejer om jeg kan luske mig til en lille lur inden Marlon vågner ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg hører musik (A Friend In London :loveshower ) og skriver med kæresten. Overvejer om jeg snart skal gå i seng. Fik ikke så meget søvn i nat og min lænd bider virkelig igen.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Sidder hos gode venner. Tænker på i morgen :( er bange!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Sidder hos gode venner. Tænker på i morgen :( er bange!!! Kan jeg godt forstå sødeste :kiss Men det er intet og komme efter og det er det, du får af vide i morgen :kram2 Ved godt, at det ikke er så lige til at slippe bekymringerne :( Nu skal det bare snart blive i morgen, så du ikke skal bekymrer dig om det mere :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Sidder og håber på, at Tilde snart overgiver sig :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Kan jeg godt forstå sødeste :kiss Men det er intet og komme efter og det er det, du får af vide i morgen :kram2 Ved godt, at det ikke er så lige til at slippe bekymringerne :( Nu skal det bare snart blive i morgen, så du ikke skal bekymrer dig om det mere :kiss Håber inderligt du har ret. Har lige nu rigtig ondt. Og når man samtidig sidder her og ser over på venindens store mave. Så gør det ondt indeni og man spekulere en masse... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Håber inderligt du har ret. Har lige nu rigtig ondt. Og når man samtidig sidder her og ser over på venindens store mave. Så gør det ondt indeni og man spekulere en masse... Jeg har altid ret ;) Kæmpe kram til dig søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg har altid ret ;) Kæmpe kram til dig søde :kram2 Lad os håbe (og be')... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Lad os håbe (og be')... Jeg håber og ber sammen med dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Ligger flad på sofaen efter, at Tilde endelig overgav sig :wacko Hvor har hun dog den stædighed fra :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Sidder lige og forarges over #station2 og alle de bøller og alle de illegale flygtninge der prøver at snyde og lyve sig ind i landet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Sidder i skolen og laver overspringshandlinger, mens jeg rigtigt burde lave eksamensopgave.. :blabla Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Sidder på min flade, men kører i Kvickly om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Er ved at lave dej til pølsehorn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Sidder og håber på, at der snart er positivt nyt fra Stinna :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 forsøger at tage mig sammen til at få læst op til min mundtlige eksamen på mandag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Slapper af efter en formiddag i mødregruppe, efterfulgt af 7,5 km gåtur med barnevogn :) Sidder og håber på, at der snart er positivt nyt fra Stinna :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Er kommet hjem efter en fantastik aften, sammen med en veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Har lige lammetævet min mand i Trivial Pursuit Globetrotter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Hiver mig sammen til, at gå i seng og se C.S.I ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites