Besvaret March 9, 2011 Jeg har set aftenens afsnit af d.h. så jeg venter på Amalie på tv3 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Venter på en nat uden søvn.. :( Tror en kold lungbetændelse har ramt mig og manden igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Ser Amalies verden efterfulgt af Paradise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Jeg er på arbejdet, har fri om 1 time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Gør ungerne klar til en dag i ins. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Sidder og lytter til Celtic Woman... primær you raise me up og amazing grace... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Sidder i bussen på vej hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Er lige kommet hjem efter en hel dag i legestue, slapper nu af sammen med Tobias og Annika i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 KEDER MIG (til forelæsning...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 sidder og ser alfons åberg på dr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Sidder og fniser over at jeg for 3.gang har vundet i forskellige konkurrencer på Facebook! Hehe...denne gang var det et gavekort til køb af Krutter tøj hos babyfryd :) det sguda skægt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Sidder og er glad og spændt indeni :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Sidder og er glad og spændt indeni :wub Er der noget i gære da?? ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Er der noget i gære da?? ^_^ Ja, i løbet af de næste uger vil jeg da tro :P ;) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 lader op til en dag i fødselsdagens tegn :loveshower hvor der skal bages boller og laves lagkage og så bare tænke 2 år tilbage, på den dag prinsessen 7 uger før tid valgte, at nu ville hun bare ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Roder med leasingaftaler.. hvor deprimerende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 lader op til en dag i fødselsdagens tegn :loveshower hvor der skal bages boller og laves lagkage og så bare tænke 2 år tilbage, på den dag prinsessen 7 uger før tid valgte, at nu ville hun bare ud Tillykke med hende i dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Tillykke med hende i dag :balloons tak :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2011 Har malet lysninger i stue og køkken. Mangler stadig nogle stykker i køkken, bliver malet i morgen eller i aften. Nu hygger jeg sammen med ungerne foran fjernsynet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2011 sidder og nyder synet af den barneseng, som jeg har købt :loveshower . håber ikke at jeg har jinkset vores sag, ved at havde købt sengen inden vi er godkendte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2011 har ordnet have og lavet lækker mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Sidder og ser sjov med bogstaver sammen med Magnus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Flader ud på sofaen efter en skøn weekend sammen med mand og børn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 sidder og ser zulu awards 2011 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Sidder og overvejer om jeg har mest ondt i hjernen, foden eller æggestokkene ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites