Besvaret March 5, 2011 Slapper max af på sofaen til musikqvissen på p3. Kan godt mærke at min krop er helt smadret efter igår, hvor vi havde sidste samtale med statsforvaltningen, og derefter tøsehyggeaften med pigerne og Kriller fra skolen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Ser X faktor fra i går og spiser vinduer ;) Så spændende er vores lørdag aften nemlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Sidder og ser X-faktor fra i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Ser X faktor fra i går og spiser vinduer ;) Så spændende er vores lørdag aften nemlig :D Hmmm knaser det ikke helt vildt når man spiser vinduer?? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Hmmm knaser det ikke helt vildt når man spiser vinduer?? :D Jo det har du sku nok ret i, så tager vi vindruerne i stedet for ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Jo det har du sku nok ret i, så tager vi vindruerne i stedet for ;) ^_^ Fniiis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Ser MGP med den store datter og sælger en masse tøj på TS og BK samtidig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 er meget snart på vej i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 jeg er lige vågnet op til en dejlig solskins dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Har en mand der igen er syg :( Og jeg selv har ondt i halsen.. Så vi putter i henholdsvis sofa og lænestol.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Har en mand der igen er syg :( Og jeg selv har ondt i halsen.. Så vi putter i henholdsvis sofa og lænestol.. Nåårhh...rigtig god bedring Stinna <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Vi er på vej til fastelavnsfest med Emilie - hun skal være dinosaurus :D - og så er der tøndeslagning som hun skal prøve for første gang og så er der kylling og salat på menuen deromme....og fastelavnsboller til dem som ikke er på kur! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Sidder på en stol ude i haven og kigger på BK og efter sommer tøj til ungerne, alt i mens ungerne leger i haven. Skønt med lidt forår :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Prøver ihærdigt at tage mid sammen til at skrive opgave.... Men ved i hvad... Om 3 måneder er det SLUT!!! Så skal jeg ikke skrive skoleopgaver i laaaaaaaaaaaaaaang tid... (helt færdig med at lære bliver man jo aldrig ;) Mon ikke der skal nappes en MBA eller noget i den stil om 10-15 år...) Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at have tid til veninder, træning og oprydning igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 jeg er på arbejdet, har fri om 1 time :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Har netop sendt en forventningsfuld næsten 5 årig klokkeblomst afsted til fastelavnsfest i børnehaven og prøver at koncentrere mig om arbejde efter at ha fået af vide at jeg bliver kaldt til jobsamtale. Telefon ring nuuuuuuuuu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 slapper før der skal ryddes op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Sidder syg i lænestolen, mens manden ligger syg i sofaen :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 sidder og lytter til de andres fremlæggelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Skal snart på arbejde i Føtex Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Skriver mit indlæg nr. 500 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Overvejer om Lærke skal smides i bv og så trille en tur, for hun er træt, men gider selvfølgelig ikke at sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Overbeviser mig selv endnu engang om, at jeg ikke skal købe de der søde bodyer fra Petibom til en 20'er... Jeg har jo ikke noget barn jeg kan putte i dem <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Er lige hjemvendt fra gyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 ser ice age 2 med den store, mens prinsessen fjerner bamser fra hendes seng, gad vide hvad hun har i tankerne.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites