Besvaret February 24, 2011 Har lige pakket mandens fødselsdagsgaver ind.... pyha, det var da helt hårdt.... Næste gang får han ikke så mange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 er lige hjemvendt fra fagforening og jobcentret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Er til forelæsning og hører om konformitets-studier. Spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Ser kinesisk film med historieholdet... 1 time til jeg har fri.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Ser bones med min lille rosenknop - Freja er ramt af røde og småkløende knopper og hård mave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Skal til og på arbejdet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 jeg har lige været nede og betale den regning på det stof, som jeg fik med posten i sidste uge. Postmanden havde lavet en fejl ved at give mig pakken, og derefter at jeg fik regningen. Så hvis jeg i princippet havde været et uærligt menneske, så havde jeg bare undladt at komme med betalingen, og så havde jeg fået stoffet, da det var posthuset, som havde lavet en fejl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Har lige bagt 40 kanelsnegle...... Uhm hvor det dufter i hele huset nu :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 jeg har lige cyklet endnu en halv time, da jeg havde spist is her til aften, og ville gerne forbrænde det igen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Slapper af og venter på jeg skal se paradise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Prøver at indhente alt det der er blevet skrevet i dag. Har været væk hele dagen i heldagslegestue, og har haft gæster til aftensmad, så har først tid nu til at kigge lidt BK. Hold fast i har fået skrevet meget ;) Gider i ikke godt holde op med det, når nu jeg ikke er hjemme hele dagen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Bander og svovler over mig selv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Har lige været omme hos Lotte og danse Zumba cardio.....fy det var halv-heftigt....har ikke motioneret i mange år, så er pænt klam på ryg etc. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 røv keder mig godt manden er hjemme i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Har lige bagt brunsviger og er på vej til fødselsdag i Århus hos en studiekammerat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Slapper af efter en omgang hardcore shopping... Er nu en masse papirsager, et par barselsgaver, en masse strømper, en kjole og et par sommerfugleøreringe rigere (og så meget desto fattigere rent kroner-mæssigt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ser toppen af poppen med benene oppe mens alle 4 unger leger og kæresten laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Prøver at tælle til 10, meget langsomt, mens mindste barnet står og skaber sig ude i gangen over noget som jeg ved hvad er ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Har flået den største kasse med lækkert Krymmeltøj til tøserne ud, som posten kom med og har lige taget billeder af alt det tøj de er vokset fra, så det kan blive solgt. Gør desuden klar til Disneyshow med popocorn og hygge med dyner og puder i sofaen - ELSKER fredage :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Har lige fået orden de sidste ting så nu er der snart dømt fredags hygge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ser live fra bremen imens manden og bassen snorker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 jeg sidder også og ser Live fra Bremen, og mangler Lasse Rimmer i de udsendelser.... Men synes tilgengæld at hende Julie gør det super godt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Er lige ståer op efter en laaaaaaaaaaaaaaang net med Magnus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 er opppe og lytter til mads og monopolet :loveshower . har lige cyklet 30 minutter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Bager boller og kage til gadefest udvalg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites