Besvaret February 18, 2011 Og drikker hinbærbrus fra SodaStreameren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Ser x-factor.. og shopper kjoler.. :) Jeg vil seeeeeeee ;) Du kender email adressen ;P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Hmm forsøger og holde kvalmen nede... :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Skriver besvarelse nr 2000 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Er lige kommet hjem fra super hyggelig aften hos Lotte med dildoparty og singstar! :D Kanon hyggelig aften med mange rigtig søde tøser og top underholdning ;) :D Fedt at komme lidt ud og se andet end syge børn og bræk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Er næsten lige stået op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Overvejer at smide underne i overtøjet og gå ud i det dejlige vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 ligger og lytter til mads og monopolet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Venter på farmor og farfar kommer. Farmor skal kigge efter ungerne, mens farfar og jeg går ud og hjælper manden med den nye garage. Plus farfar og jeg skal køre affald til genbrugspladsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Skal til at bage drømmekage og chokolade+ Daim muffins, til mine forældre kommer og får kaffe i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Har lige sat plade to med grovboller i ovnen. Derefter skal der bages to franskbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 sidder og skriver på mit bachelor projekt - manden har taget børnene med ud at gå en tur i det fine vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 lige kommet hjem fra tattovøren og skal nu hygge med datter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 lige kommet hjem fra tattovøren og skal nu hygge med datter :) Ihhhhhh vi vil se billeder!!!! :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 lige kommet hjem fra tattovøren og skal nu hygge med datter :) Vi skal da se billeder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Forældrene er taget hjem efter eftermiddagskaffen, så blev man da lige inviteret over til flæskesteg iaften- ikke dumt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Vi sidder og ser tidsmaskinen på dr2 om holdning til rygning gennem tiderne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Hygger foran fjernsynet sammen med ungerne og manden. De spiser lørdagsslik og jeg spiser pærer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Overvejer hvad aftensmaden skal bestå af... Manden er på besøg hos hans søster og kommer først hjem i morgen. Burde skrive speciale, men der er så meget andet der er mere interessant.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Burde skrive speciale, men der er så meget andet der er mere interessant.... Kender det SÅ godt!!! Hvornår skal du aflevere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Sidder og nyder et glas hvidvin - har lokket manden til at vi skal have galiano shots i aften :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Jeg er stadig på arbejdet, men har snart fri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Hjemvendt de (10 m :D ) fra en hyggelig aften hos mor og far :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Er næsten lige kommet hjem fra arbejdet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Nu må det være tid til at smutte i seng. Nat nat til alle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites