Besvaret February 17, 2011 Er lige kommet hjem fra første træning i LOOP Fitness... Mine ben og arme ryster selv om jeg sidder... - Ude af træning? JA DET TROR JEG VIST NOK!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Er igang med at lave aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Er ved at se om jeg kan lokke tastaturet til vores fjernsyn fra manden, så jeg kan se Top model. Heldigvis har vi medie center, så det bliver optaget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Er lige kommet hjem fra lægevagten med Emilie.....hun hoster så meget at hun kaster op af det :( Så vi røg afsted hu hej.....Lægevagten sagde hun havde mellemøresbetændelse og hun er så kommet på Primcillin igen..... Stakkel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Er lige kommet hjem fra lægevagten med Emilie.....hun hoster så meget at hun kaster op af det :( Så vi røg afsted hu hej.....Lægevagten sagde hun havde mellemøresbetændelse og hun er så kommet på Primcillin igen..... Stakkel Nå nej da :( God bedring med hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Er lige kommet hjem fra lægevagten med Emilie.....hun hoster så meget at hun kaster op af det :( Så vi røg afsted hu hej.....Lægevagten sagde hun havde mellemøresbetændelse og hun er så kommet på Primcillin igen..... Stakkel :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Sidder og ser blod, sved og T-shirts på dr1. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Sådan nogle grov pandekager fra min pcos bog.. de virkelig gode.. vil du have opskrift..? Øhh Jaaaa ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Overvejer om jeg har energi nok til at forlade læenstolen og kravle i kassen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Ser et program om mødre der krydsammer og sælger modermælk mm.. Tror nok jeg har set det før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 overvejer at gå i seng og sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Jeg har været oppe med Magnus siden kl. 04.30, han syndes at vi skulle lege med postmand per. Nu er jeg så igang med at vasketøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Øhh Jaaaa ;) HERsøde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 jeg har lige brugt tiden siden kl 8 på at vaske og blowe hunden. Men nu dufter han dejligt af hund, før stank han af sur gammel hund :D Nu holder jeg pause, og kl 11.30 skal jeg i gang med oprydningen efter vaskningen og blowning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Netop hjemvendt fra lægen med et modersmærke mindre, dejligt så skal man ikke tænke mere på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 sidder med pc imens robotten støvsuger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 har lige støvsuget hele hjemmet... Nu skal jeg bare have gjort rent... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Spiser klatkager sammen med ungerne og i mens ser vi Toy story 3. Rigtig fredags hygge sammen med ungerne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 jeg er lige blevet færdig med at gøre hjemmet rent, og har virkelig været grundig denne gang, både vasket alle skabene af indvendig og udvendig, samt køleskabet blev rengjort... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Ser x-factor.. og shopper kjoler.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 jeg har lige cyklet endnu 30 minutter mens jeg så live fra Bremen. Jeg havde nemlig spist slik, og fik dårlig samvittighed... Del dette indlæg Link to post Share on other sites