Besvaret February 14, 2011 jeg hat lige flyttet om i kælderen, således at det inderste værelse, som ikke er sat i stand endnu, er blevet til mit male/hobby rum. Jeg har sat gardinstænger op i loftet, for at dække den grimme varmevandsbeholder, som står der. Planen er, når vi engang skal sætte den del af kælderen i stand, er planen, at det skal være vores kontor. Det rum, som jeg havde som hobbyrum, er bare blevet rummet med vores sommer krukker og min cykel. Det er det, som skal blive til badeværelse engang, derfor tænkte jeg, at det var bedre, at der ikke var noget vigtigt derinde. Så sagsbehandleren kan se muligheder i vores hjem, så vi evt. kan blive godkendte igen om nogle år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Sidder og afprøver den nye bærbare, som jeg har fået fra arbejde. Der er lys i tasterne- det skal jeg godt nok lige vænne mig til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har været i Vejle til samtale med jobcenter medarbejder angående min fortsatte sygemelding...hvor er det et nyttesløst system vi har :rolleyes: ingen af os blev klogere men vi har begge udført vores job. Virkelig spild af tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 fik ordnet troldens værelse og så fik jeg lige lyst til at ordne køkken,så nu er alle skuffer og skabe rene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har lige fået tæv af sønnen i kalaha, det væreste er næsten at han ikke en gang snyd ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Må hellere komme afsted til børnegymnastik, skal stå alene med ungerne, da de 3 andre voksne ligger syge. Flot - vi skal lave forberedelser til opvisningen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Lige vågnet efter at have været faldet i søvn midt i min læsning. Mit projekt er åbenbart ikke så spændende, som jeg troede. :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Er lige kommet hjem.... tog med manden på varetur til vores afdelinger... og da han samlede mig op derhjemme i eftermiddags havde han en KÆMPE buket blomster med :loveshower Da vi kørte hjem fra vores afdeling i Jylland kørte vi da lige indenom Hejse kro for og spise... Ikke fancy fin 3 retters menu agtig - MEN hyggeligt og dagens ret.. ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har lige været ovre og få en kop kaffe med min kære fader :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Ser Grey's hvide verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Går i seng, sidder alligevel og små-sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Ser selvfølgelig Paradise! Og der er intriger! YAY! :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har lige ryddet op efter i gæster vi har haft til aftensmad. Manden har fødselsdag i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Ser selvfølgelig Paradise! Og der er intriger! YAY! :-D Jeg optager det, så ser det i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Jeg sidder og ser toppen af poppen, og undre mig over, hvordan hende szhirly kan få alt til at handle om hende, også selvom det er de andre, som burde være i fokus Har lige ryddet op efter i gæster vi har haft til aftensmad. Manden har fødselsdag i dag. jamen tillykke med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Jeg sidder og ser toppen af poppen, og undre mig over, hvordan hende szhirly kan få alt til at handle om hende, også selvom det er de andre, som burde være i fokus jamen tillykke med manden Takker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Sidder og hygger med Magnus som har feber.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Sidder og laver annonce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Sidder i bilen på vej til kolding sygehus....mod mit nye liv! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 forsøger på at formulere en levnedbeskrivelse af os til statsforvaltningen. hmmmm jeg synes det er svært Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Er på vej over og hente ungerne i børnehave. De har været i børnehave, mens jeg har nede ved mine forældre og sætte tapet op. Så ungerne og manden har vinterferie fra i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites