Besvaret February 13, 2011 ØØØØØVVVV <_< Troede den fulgte med 3 og 3+ :blink Troede jeg også, men kan ikke finde den. Skal have manden til at kigge på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Vi har haft gæster hele formiddagen, så nu slapper vi lige lidt af i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har ryddet op og gjort rent efter mandehørme-xbox-weekend herhjemme :) Så nu er her skønt og rent og klar til en ny uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har netop gjort akvarie rent, nu slapper jeg af inden der skal tørres støv af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har siddet og ventet det meste af dagen på min gamle kampfisk skulle stille træskoene.. 3 år er en RIMLIG god alder for en kampfisk, så.. Lidt trist, han havde en kanon personlighed, men sån er det jo med livet. Det ender på et eller andet tidspunkt.. Overvejer om jeg skal lukke det sidste akvarie ned, eller putte en ny kampfisk i... Er sidste akvarie tilbage ud af de 23 der har kørt, så det er en meget voldsom nedskæring.. Har også ryddet lidt op idag, og hygget med ungerne. Manden arbejder igen. Han kørte på arbejde kl. 12.30 igår, kom hjem kl 1 i nat, blev ringet op igen kl. 5, og arbejder stadig.. Synes bare weekenden er gået hurtigt, på trods af jeg ikke har lavet særlig meget, og det irriterer mig lidt (både at weekenden er slut, men også at jeg har lavet NADA..).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har været i Plantorama og købe mig fattig i foder :D Puuuha konkurrenten... :o Har ryddet op og gjort rent efter mandehørme-xbox-weekend herhjemme :) Så nu er her skønt og rent og klar til en ny uge :) Lyder som en hygge weekend ;) Og så har i da bare et total over coolt lækkert hjem!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Sidder og slapper af i min lænestol.. efter en dejlig weekend i Viborg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Ser SATC the movie med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Puuuha konkurrenten... :o Konkurrenten til hvem?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Går snart i min seng, har alligevel sovet på sofaen fra kl 19 :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 LOL... os ;) (og mange andre vel.. hehe) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Sidder nede i sofaen sammen med Tobias, som manden fik vækket, da han havde glemt at jeg har ferie i denne uge <_< . Tobias ligger sig ikke bare til at sove igen, når han først er vågnet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Sidder og hygger med Magnus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har lige taget imod Sigrids legekammerat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har siddet og ventet det meste af dagen på min gamle kampfisk skulle stille træskoene.. 3 år er en RIMLIG god alder for en kampfisk, så.. Lidt trist, han havde en kanon personlighed, men sån er det jo med livet. Det ender på et eller andet tidspunkt.. Overvejer om jeg skal lukke det sidste akvarie ned, eller putte en ny kampfisk i... Er sidste akvarie tilbage ud af de 23 der har kørt, så det er en meget voldsom nedskæring.. Har også ryddet lidt op idag, og hygget med ungerne. Manden arbejder igen. Han kørte på arbejde kl. 12.30 igår, kom hjem kl 1 i nat, blev ringet op igen kl. 5, og arbejder stadig.. Synes bare weekenden er gået hurtigt, på trods af jeg ikke har lavet særlig meget, og det irriterer mig lidt (både at weekenden er slut, men også at jeg har lavet NADA..).. smider du ikke et billede af din kampfisk?? har lige googlet og kan se der er mange typer- de ser farverige ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Skriver opgave og bager pølsehorn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Lyder som en hygge weekend ;) Og så har i da bare et total over coolt lækkert hjem!! :kram2 Taark :blush :kram2 Og det har i nu også! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 har lige malet vinduesrammen, og flyttet om i soveværelset... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 LOL... os ;) (og mange andre vel.. hehe) Nåe oki, ja der kan man bare se, men man skal jo købe mens det er billigt, spc for os med så mange dyr :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Har sat en portion gullasch over for at småkoge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 skal ind og rydde op på trolens værelse ellers går det med afslapning og lytten til blæsten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Skal til at se paradise :) Og bagefter tror jeg, at jeg vil begynde på at lave indbydelserne til barnedåben :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 jeg fik en opgave færdig så nu drikker jeg the, og venter på min mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Pakker sammen.. har snart fri og skal hjem og hente datter, tror vi går ned til vandet og kigger på fugle... så får jeg lidt motion når jeg ikk gider træne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites