Besvaret February 6, 2011 Nu har jeg skreven mit indlæg nr. 800 :yay syndes at det er lidt vildt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Nu har jeg skreven mit indlæg nr. 800 :yay syndes at det er lidt vildt. :glad Sådan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Ungerne laver perler, manden er ved at arbejde på vores nye garage og ja jeg vasker tøj, rydder op og de gulve som ikke blev vasket i går, de skal så vaskes nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Manden er ude og vaske vores biler... Og jeg slapper lige af foran computeren, mens dynerne er ude o blive luftet, der vaskes sengetøj og jeg forsøger og tumble en uld jakke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Er ved at gøre os klar til, at vi skal ud til nogle venner og spise pandekager :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 slapper af foran tvet, efter at havde været på adoptionsforberedende kursus hele weekenden. Men nu er vi godkendte i fase 2 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Skal til at lave lidt mad.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 er på vej i seng, skal bare liiiiiiiiiiiiiiiiiiiige se Lykke... SOV GODT Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Ikke en disse, men skal snart have lavet lidt praktisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 keder mig helt vildt trænger bare så meget til at komme i arbejde igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Sidder lige og gør mig klar til at se første afsnit af Paradise Hotel 7... Uhh det bliver spændende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Er på vej til ørelæge for at låne udstyr til at måle mig for søvnapnø :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Er på vej til ørelæge for at låne udstyr til at måle mig for søvnapnø :'( Det lider min onkel af, det må simpelthen være forfærdeligt :( Han sad og sov i kirken da Jessie skulle døbes :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Sidder lige og gør mig klar til at se første afsnit af Paradise Hotel 7... Uhh det bliver spændende :yay Det kommer da ikke nu, gør det? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Det kommer da ikke nu, gør det? :blink Iaften Iaften :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Det kommer da ikke nu, gør det? :blink Nope.... men jeg kan trylle :P Ej... man kan se alle afsnit en dag tidligere inde på viasatondemand.dk og så har de klippet alle reklamerne væk... Så jeg ser det altid derinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Nope.... men jeg kan trylle :P Ej... man kan se alle afsnit en dag tidligere inde på viasatondemand.dk og så har de klippet alle reklamerne væk... Så jeg ser det altid derinde :) Du har jo snydt :badgirl :D Sker der så noget spændende i aften?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Du har jo snydt :badgirl :D Sker der så noget spændende i aften?? Jep.... er en rigtig snyder :P Og ja... der sker masser af spændende... jeg tror det bliver en god sæson :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Jep.... er en rigtig snyder :P Og ja... der sker masser af spændende... jeg tror det bliver en god sæson :yay Glæder mig til i aften :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Har trukket alle gardinerne for i stuen og tændt nogle lys.. Jeg skal bare have noget varme hurtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Sidder og håber at taget ikke ryger af huset, nøj hvor det blæser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 ser "Breve fra Vietnam" på Charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites