Besvaret February 5, 2011 jeg har lige cyklet 20 minutter på motionscyklen, og nu vil jeg gå ud i haven og se, om der er blæst noget væk, derefter skal jeg i bad, og så skal vi af sted til kurset :glad :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Er på vej ud til min svigerinde og få kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Er lige stået op og har givet Emilie hendes havregryn :) endelig ere hun helt rask, glad og grinende igen! I aften skal manden, sønnen og jeg i biffen og se Mick Øgendahl! Han kommer selv og præsenterer filmen! Ih glæder os! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Hygger med frederic, som siger han er ved at blive syg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Skal i gang med at vaske tøj og gulve i hele huset, så lugten af Balder er væk til når vi får ny hund til påske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Sidder og venter på at manden kommer hjem fra genbrugspladsen, så vi kan komme ind efter satinlagner og støttebånd til min stakkels ryg... Det er hååårdt at være mommy-to-be ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Er vist kommet til at bestille et billede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Har lige smidt boller i ovnen. Skal til at lave the og gøre klar til at spise lune boller. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Ser TTT dvd med Emil, det kun 3. gang i dag den kører :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Så er vi på vej over til Lotte med Emilie som skal sove der mens vi er i biffen og se Mick Øgendahl!!!!!!!!! Weeeeeeeee!!! :D Glæder mig til at se ham i egen høj/lav person!! :D Han er en bette lort :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Slapper af i sofaen efter HYGGELIGT besøg af min ene skønne veninde og hendes lækre søn <3 Skal nu igang med at lege lidt mere med et billede af en MEGET smuk kvinde!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 spiser kager og slik. Er ked af at manden skal ud og rejse i 3 dage. Jeg har lige selv været væk og pga. arbejde har vi ikke haft tid til at være sammen endnu. Så vi får kun 2 timer sammen her til aften, hvis ikke han bliver kaldt på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Slapper af i sofaen efter HYGGELIGT besøg af min ene skønne veninde og hendes lækre søn <3 Skal nu igang med at lege lidt mere med et billede af en MEGET smuk kvinde!!! Du har da ikk taget billed af mig endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Ser NCIS sammen med manden, ungerne var trætte og kom tidligt i seng i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Ikke det der ligner noget, er ikke helt på toppen idag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Du har da ikk taget billed af mig endnu ;) :lolhit hihi nej ikke ENDNU... (Det er den smukke Troldemor) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 :lolhit hihi nej ikke ENDNU... (Det er den smukke Troldemor) Nøøøøøøøøøøøøj dem håber jeg vi får lov at se.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Nøøøøøøøøøøøøj dem håber jeg vi får lov at se.... Det er nu ikke nogen jeg har taget.. desværre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Det er nu ikke nogen jeg har taget.. desværre ;) Ihh :loveshower Tak fordi du vil hjælpe!! :kram2 Lover dig at jeg kommer til Fyn når lillemanden er født... Hvis jeg kan lokke dig til at tage billeder til den tid :) :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Ihh :loveshower Tak fordi du vil hjælpe!! :kram2 Lover dig at jeg kommer til Fyn når lillemanden er født... Hvis jeg kan lokke dig til at tage billeder til den tid :) :badgirl :kiss DET kan du tro jeg gerne vil..... Sådan en smuk Troldemor og hendes helt sikkert smukke dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Ser Mumien vender tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Jeg sidder og kigger her inde mens Magnus sidder og se sjov med bogstaver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Vi er lige stået op, sidder og morgen hygger i sofaen inden morgenmaden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Vi er lige stået op, sidder og morgen hygger i sofaen inden morgenmaden. Åh det er så hyggelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Åh det er så hyggelig. Ja det er rigtig hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites