Besvaret February 3, 2011 Venter på kæresten kommer hjem fra fodbold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Glor tv og undre mig over at manden har mere travlt med at ævle med kollegaer på fb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 venter på min lækre mand og ser ps i lov yo på 5 ern Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Venter på at min mand kommer hjem fra arbejde her kl. 23.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Jeg sidder og overvejer om jeg skal gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Ligget i min seng og skal sove :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Ligget i min seng og skal sove :D Haha :D Med øjnene fastklistret på BK ;) Skal bare ikke gå glip af noget <3 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Overvejer seriøst at gå i seng.....har haft en fantastisk dag og sender alle mine tanker til en helt fantastisk person, du ved hvem du er og vi kan ikke takke dig nok!! Kørte hjem med armene ude af vinduet ;) WE LOVE YOU <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 jeg har lige ordnet hund, støvsuget og rengjort hjemmet. Nu har jeg gang i 2. tøjvask, der bare skal blive færdig, så det kan komme op og hænge til tørre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Hviler ørene mens dagplejebørnene sover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Har lavet mad, og gjort hele hytte ren, undtagen ungernes værelser, de skal jo også have lidt at lave :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 "snakker" med søde Mia herinde fra <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Slapper af i sofaen sammen med ungerne, inden vi skal om til svigerforældrene og spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 har lige ryddet op i bilen, og se evt hvad tænker du tråden, for at se, hvem der sviner mest i vores bil. Ellers har jeg efterfølgende cyklet 30 minutter på motionscyklen, og nu ser jeg tv, men skal ud med hunden i pension Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 "snakker" med søde Mia herinde fra <3 Og det var bare rigtig hyggeligt.. Må vi gøre om igen på et andet tidspunkt :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Laver flæskesteg :) hvad tid skal vi komme og spise??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 er lige kommet hjem efter at havde afleveret hunden i pension, og sikke en glad hund, der skulle på ferie... Så er det jo ingen sag, at aflevere ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Venter på David kommer hjem så vi kan lave og spise den gode mad jeg har handlet ind til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 vi ser Golden globe uddelingen på zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Har netop sendt mine forældre hjem, så nu daser vi bare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Hygger sammen med manden i sofaen, utroligt at han ikke sover endnu, for han er ellers træt. Måske vi bare skulle gå i seng og se Huset på Christianshavn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Ser Golden Globe på zulu, elsker de shows! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Skal i gang med at spise morgne mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites