Besvaret January 30, 2011 Laver huslige pligter :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Overvejer om jeg skal gå i seng.... Og ærgrer mig over at jeg tabte 200 kr. på den håndboldkamp... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Er på vej hjem fra vest Fyn... SKAL på arbejde et par timer imorgen!! Må lige høre lægen ad hvornår de kan se mig. Er i tvivl om jeg mon har fået kold lungbetændelse igen :/ gar haft det af H til, feber og ja krillende ting når jeg trækker vejret. Lige som sidst... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Skal lige tømme opvaskeren, så er jeg vist snart på vej i seng, så håber jeg bare jeg kan få lidt søvn, for Jessie er godt nok ikke på toppen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Har lige spillet wii med manden og nu er det snart sengetid.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Overvejer stadig at gå i seng... og har nu fået hovedpine :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Ser danser med ulve og forsøger at spise noget mad, efter at have ligget med omgangssyge næsten hele dagen :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Skal lige tømme opvaskeren, så er jeg vist snart på vej i seng, så håber jeg bare jeg kan få lidt søvn, for Jessie er godt nok ikke på toppen :( Rigtig god bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Er på vej hjem fra vest Fyn... SKAL på arbejde et par timer imorgen!! Må lige høre lægen ad hvornår de kan se mig. Er i tvivl om jeg mon har fået kold lungbetændelse igen :/ gar haft det af H til, feber og ja krillende ting når jeg trækker vejret. Lige som sidst... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Overvejer stadig at gå i seng... og har nu fået hovedpine :rolleyes Kan du så komme i seng og få den hovedpine væk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Kan du så komme i seng og få den hovedpine væk :D Haha... ja må nok hellere... hvad skal det ikke ende med ellers :P Sov godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Haha... ja må nok hellere... hvad skal det ikke ende med ellers :P Sov godt ;) I lige måde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Går i seng NU :D Sov godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Sidder med en meget snottet lille pige :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 sidder midt i undervisning om døden og det dødende menneske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 sidder midt i undervisning om døden og det dødende menneske Spændene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 hmmm... prøver at tage mig sammen til at ordne kontoret, og få alle mine skolebøger slæbt ned i kælderen (det bliver mange gange på trapperne, hvis det ikke må være alt for tunge læs :blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Sidder og prøver at få kvalmen lidt ned, inden jeg skal i gang med vasketøj og andre ting, der ikke lige blev gjort i går :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Glæder mig over at hovedpinen forsvandt i løbet af natten :) Og har en seriøs aftale med vores vaskemaskine i dag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Venter på min toast bliver færdig - er sulten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Er lidt gnaven over at jeg ikke har 3999 der står digitalt spejlrefleks kamera på... Når nu Miss Mette fik gjort mig opmærksom på at de har MIT kamera på tilbud i bilka.... :gal Vi behøver da ikke mad næste måned gør vi??? :rolleyes :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 prøver at finde mig selv igen efter en weekend i lalandia med svigerfamilien første sidste og eneste gang jeg skal være sammen med dem en hel weekend Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Ser om jeg kan hitte ud af hvilken tv og internetløsning der er billigst! Jungle siger jeg bare :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites