Besvaret January 28, 2011 Sidder lige og hviler ørenene, mens de 4 sover og inde vi skal ud og gå tur. Hvis altså det bliver lidt varmere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ej det er da sur :numse at finde ud af ;) ja så nu sidder vi nogle stykker og bare glor på hinanden, fordi vi alle er mødt op, og ikke rigtig har noget at lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 ja så nu sidder vi nogle stykker og bare glor på hinanden, fordi vi alle er mødt op, og ikke rigtig har noget at lave Er der ikke en kantine, hvor i kan drikke kaffe og tage en lille lur inde over bordene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 så er jeg så hjemme igen, og har vel været det i godt et kvarter, hvilket jo fortæller lidt om skolen, og hvad vi skulle lave idag. Hun havde skrevet tvetydigt, om man skulle møde op kl 8.15 eller ej, hvilket gjorde, at vi stort set allesammen var mødt op. Folk kunne så lave deres projekter færdig og skrive rapport over deres uge, de rapporter havde jeg lavet, og sendt til læreren, så derfor kunne jeg så bare sidde og glo på de andre. Kl 10 skulle vi have fællessamling, hvor vi skulle se, hvad de andre, som havde brugt ugen på skolen og være kreativ, hvad de havde lavet, så kl 10.15 kunne vi, som havde været ude og opleve andre ting ellers gå hjem. Jeg føler mig total til grin over, at have spildt min tid på det, jeg kunne havde lavet så meget andet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er gået igang med de 762 nye besvarelser siden sidst .... ! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er gået igang med de 762 nye besvarelser siden sidst .... ! :blink Haha.... ja man kommer bare hurtigt bagefter hvis man lige har været væk lidt.... Oplevede det samme hen over julen, hvor jeg efterfølgende måtte bruge en hel uge på at komme up to date igen :D Men god fornøjelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er gået igang med de 762 nye besvarelser siden sidst .... ! :blink Nej der er alt for meget "arbejde" i det, hvis man er væk fra BK i et stykke tid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Sidder IGEN op af reolen - syg og spiller CSI.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er lige blevet ringet op af renseriet - min brudekjole er endelig færdig med at blive renset - 3 måneder efter den blev indleveret :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er lige blevet ringet op af renseriet - min brudekjole er endelig færdig med at blive renset - 3 måneder efter den blev indleveret :o Så er den da også ren nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Så er den da også ren nu ;) ja det håber jeg så sandelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er lige blevet ringet op af renseriet - min brudekjole er endelig færdig med at blive renset - 3 måneder efter den blev indleveret :o Hold da op hva har du lavet i den kjole siden det har taget så lang tid? ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hold da op hva har du lavet i den kjole siden det har taget så lang tid? ^_^ Intet ud over det sædvanlige skulle jeg mene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Intet ud over det sædvanlige skulle jeg mene :) Nåe ok, man kunne jo aldrig vide :) Jeg var i hvertfald glad for jeg havde lejet skørtet, for vi var i regnskoven, og den blev pænt beskidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Nåe ok, man kunne jo aldrig vide :) Jeg var i hvertfald glad for jeg havde lejet skørtet, for vi var i regnskoven, og den blev pænt beskidt :D Haha.... jeg kan så konkludere at det ser pænt ud med slæb på en brudekjole, men det er ikke særlig praktisk ;) man fejer jo alt man møder op på sin vej :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Haha.... jeg kan så konkludere at det ser pænt ud med slæb på en brudekjole, men det er ikke særlig praktisk ;) man fejer jo alt man møder op på sin vej :D Det havde jeg heldigvis ikke på mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Nåe ok, man kunne jo aldrig vide :) Jeg var i hvertfald glad for jeg havde lejet skørtet, for vi var i regnskoven, og den blev pænt beskidt :D Var i i regnskoven??? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Var i i regnskoven??? :blink Jah altså Randers regnskov ;) :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Jah altså Randers regnskov ;) :lolhit :lolhit :lolhit det vidste jeg godt... min mand spørger efter om din mand har arbejdet for Fona i Randers storcenter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 :lolhit det vidste jeg godt... min mand spørger efter om din mand har arbejdet for Fona i Randers storcenter Nope, det tror jeg bestemt ikke :) Hvorfor?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Nope, det tror jeg bestemt ikke :) Hvorfor?? :) Fordi manden troede at det var én han kendte, der havde holdt bryllup i Randers regnskov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Fordi manden troede at det var én han kendte, der havde holdt bryllup i Randers regnskov :) Vi holdt ikke bryllup der, vi smuttede bare ind og fik taget nogle billeder- så speciel en oplevelse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Skriver besvarelse nr 1700 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Skriver besvarelse nr 1700 :) NICE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Slapper mens ungerne sover har lige ryddet op i deres tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites