Besvaret January 27, 2011 Overvejer om jeg lige skulle svinge støvsugeren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Tillykke :glad :glad :glad Er det hammel Neurocenter du skal på eller?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Keder mig - overvejer at gå ud og spise noget aftensmad. Det er bare så kedeligt - manden er på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Tillykke :glad :glad :glad Er det hammel Neurocenter du skal på eller?? :) jep det er det :-) og nu glæder jeg mig helt vildt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 jep det er det :-) og nu glæder jeg mig helt vildt.... Det virker helt vildt spændene, vi var derud på besøg da jeg gik i skole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Det virker helt vildt spændene, vi var derud på besøg da jeg gik i skole :) ja og de er kendt for at være rigtig dygtige... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 ja og de er kendt for at være rigtig dygtige... Den ene lærer vi havde på skolen havde arbejdet derude, og hold op nogle historier hun kunne komme med SÅ spændene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Er spontant ude ved vennerne. Blev inviteret på pizza fra igår. Så nu putter jeg i deres sofa. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Er spontant ude ved vennerne. Blev inviteret på pizza fra igår. Så nu putter jeg i deres sofa. Årh.. Det lyder hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nyder al datteren sover og manden lige er kørt i Bilka :) Skønt lige med lidt tid alene ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 sidder og ser det på dr om lastbiler og ikke overholdelse af køre/hvile tider. Samt venter på at der kommer det med de unge, som skal til Indien og arbejde, på indiske præmisser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 sidder og ser det på dr om lastbiler og ikke overholdelse af køre/hvile tider. Samt venter på at der kommer det med de unge, som skal til Indien og arbejde, på indiske præmisser... Det skal jeg også ind og se lige om lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Så fik man da lige gjort rent, mangler kun at støvsuge i stuen, men mon ikke manden bliver sur hvis jeg fyre op for støvsugeren nu?! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Har lige hivet creme brulee'erne ud af oven, stillet hularingen på plads efter dejlige 45 min. Huset er ryddet op og gjort rent, vasketøj er hængt op og rent lagt på plads.. Kartoflerne er skrællet og skåret i skiver- lige klar til i morgen...Løbeturen er overstået, datteren sover og nu vil jeg ligge mig på gulvet tage et par hundrede mavebøjninger og så ellers i seng.. Go nat derude :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Har lige hivet creme brulee'erne ud af oven, stillet hularingen på plads efter dejlige 45 min. Huset er ryddet op og gjort rent, vasketøj er hængt op og rent lagt på plads.. Kartoflerne er skrællet og skåret i skiver- lige klar til i morgen...Løbeturen er overstået, datteren sover og nu vil jeg ligge mig på gulvet tage et par hundrede mavebøjninger og så ellers i seng.. Go nat derude :) SEJE :* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sidder foran computeren og overvejer hvornår vores tv-pakke kommer til at virke igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Har lige hivet creme brulee'erne ud af oven, stillet hularingen på plads efter dejlige 45 min. Huset er ryddet op og gjort rent, vasketøj er hængt op og rent lagt på plads.. Kartoflerne er skrællet og skåret i skiver- lige klar til i morgen...Løbeturen er overstået, datteren sover og nu vil jeg ligge mig på gulvet tage et par hundrede mavebøjninger og så ellers i seng.. Go nat derude :) Shit der blev jeg sku lige ramt af en gang dårlig samvittighed ;) :D Synes det er sejt af dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Har lige været i biffen med min mand - vi har set KLOVN :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ligger og glor ud i det mørke rum.. Kan ikke sove. Møg ryg og ja møg sygdom. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Shit der blev jeg sku lige ramt af en gang dårlig samvittighed ;) :D Synes det er sejt af dig :) Haha Dorte som du dog kan sige det.. sorry var ikke for at give dårlig samvittighed.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ligger syg på tredje dag :( R*v og nøgler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 sidder i bussen og er på vej i skole, og har lige opdaget, at jeg først skal møde kl 10, herre øv altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 sidder i bussen og er på vej i skole, og har lige opdaget, at jeg først skal møde kl 10, herre øv altså Ej det er da sur :numse at finde ud af ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites