Besvaret January 24, 2011 jeg har lige sat min brudekjole til salg på bryllupsklar, men må indrømme at jeg stadig er lidt i tvivl om jeg kan sælge den, derfor er prisen sat lidt høj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Har lige hentet ungerne hjem, nu slapper vi foran fjernsynet inden aftensmaden skal laves. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Jeg slapper af foran tv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Venter på der kommer Beverly :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 jeg har lige hentet lidt mere brænde ind, og nu ser jeg beverly Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Her ses der også Beverly :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Åhhhh.... har lige fixet 3 timers bryllupsklar.... Nostalgi når det er bedst.... Alle de glade bryllupspiger derinde, og alle de skønne billeder... Tager mig tilbage til den bedste tid i mit liv indtil videre... Jeg ELSKEDE at være zilla :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Er lige kommet hjem fra arbejde... Har ondt i ryggen, ondt i hovedet, en mellemørebetændelse på vej... og ja bare TRÆT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Er lige kommet hjem fra arbejde... Har ondt i ryggen, ondt i hovedet, en mellemørebetændelse på vej... og ja bare TRÆT! Rigtig god bedring :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Jeg har lige sat lasagne i ovnen og nyder stilheden, inden Tilde og Nikolaj kommer hjem fra gymnastik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Rigtig god bedring :kiss TAK smukke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Åhhhh.... har lige fixet 3 timers bryllupsklar.... Nostalgi når det er bedst.... Alle de glade bryllupspiger derinde, og alle de skønne billeder... Tager mig tilbage til den bedste tid i mit liv indtil videre... Jeg ELSKEDE at være zilla :kuller har du oprettet dig under samme navn, eller hvad hed du derinde, da du planlagde bryllup? jeg kommer også helt til at savne bryllupsplanlægningen, når jeg er derinde, og jeg går under samme navn derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 har du oprettet dig under samme navn, eller hvad hed du derinde, da du planlagde bryllup? jeg kommer også helt til at savne bryllupsplanlægningen, når jeg er derinde, og jeg går under samme navn derinde Nej jeg hed noget andet derinde dengang... men meldte mig ud et halvt års tid efter brylluppet... Og meldte mig lige ind igen i dag som TroldeMor. ;) Men hvis du har lyst til at lure min planlægningstråd så har jeg gemt den her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Har lige spist... og forsøger lige nu og fokusere på skærmen.. men har alt alt alt for ondt i hoved og ryg til jeg kan koncentrere mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 har du oprettet dig under samme navn, eller hvad hed du derinde, da du planlagde bryllup? jeg kommer også helt til at savne bryllupsplanlægningen, når jeg er derinde, og jeg går under samme navn derinde Nej jeg hed noget andet derinde dengang... men meldte mig ud et halvt års tid efter brylluppet... Og meldte mig lige ind igen i dag som TroldeMor. ;) Men hvis du har lyst til at lure min planlægningstråd så har jeg gemt den her Jeg må nok erkende jeg er glad for jeg ikke skal planlægge bryllup igen.. det er nok noget af det værste jeg har været udsat for.. Og når jeg læser i min tråd inde på bryllupsklar ender jeg altid med at tænke, godt det er overstået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Nej jeg hed noget andet derinde dengang... men meldte mig ud et halvt års tid efter brylluppet... Og meldte mig lige ind igen i dag som TroldeMor. ;) Men hvis du har lyst til at lure min planlægningstråd så har jeg gemt den her ha ha ha nu kan jeg da godt genkende dig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Sidder lige og kigger lidt her inde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Sidder lige og kigger lidt her inde. Sig til hvis du keder dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Sig til hvis du keder dig det skal jeg gøre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 det skal jeg gøre :) Godt, for så kunne vi jo nuppe en kop kaffe eller noget *gg* Nu vi bor så tæt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 jeg er lige gået i gang med at se der üntergang på dr2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Ser da lige lidt håndbold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Er lige kommet fra et møde for alle bestyrelsesformændene i børnehaverne i hele Varde kommune. Er træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Sidder i sofaen, med den bærbare på skødet, surfer og ser Special Victims Unit. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Sidder i sofaen, med den bærbare på skødet, surfer og ser Special Victims Unit. Skift sofaen ud med sengen og vi laver det samme Del dette indlæg Link to post Share on other sites