Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

jeg ligger under dynen og ser ugly betty maraton på zulu :loveshower

Del dette indlæg

arbejder med billedbog.. er bagud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh hvor skønt... :) Kan lige forestille mig hvilken glæde Tilde kan få i det...

(Og straks så jeg mig selv - tage billeder af dig og Tilde der snakker med dyrene :))

Jaaa så snart det bliver lunere i vejret må turen gå i zoo....

Ville være rart, for en gangs skyld, ikke selv at stå bag kameraet, men få nogle billeder hvor jeg er sammen med min datter :loveshower Hver gang vi er der, vi har årskort så kommer der nogle gange om året, så bliver det sjovere og mere spændende for hende at komme der. Vi så også reklameskilte med dyr på, og shit de var bare spændende :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu prøver jeg at overbevise mig selv om, at jeg skal gå i seng, men orker det ikke :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville være rart, for en gangs skyld, ikke selv at stå bag kameraet, men få nogle billeder hvor jeg er sammen med min datter :loveshower Hver gang vi er der, vi har årskort så kommer der nogle gange om året, så bliver det sjovere og mere spændende for hende at komme der. Vi så også reklameskilte med dyr på, og shit de var bare spændende :lol

Det skal jeg nok sørge for søde :kiss

Har som sagt aldrig været i odense zoo - og det er mere end 10 år siden jeg overhovedet har været i zoo (ihvertfald i Dk)...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det skal jeg nok sørge for søde :kiss

Har som sagt aldrig været i odense zoo - og det er mere end 10 år siden jeg overhovedet har været i zoo (ihvertfald i Dk)...

Ej det er da en fejl :lol Men det får vi da heldigvis snart lavet om på :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er da en fejl :lol Men det får vi da heldigvis snart lavet om på :kram2

Hehe ja det er en fejl...

Men det glæder jeg mig ihvertfald til.. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er snart på vej i seng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal snart have støvsugeren frem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøver at overbevise mig selv om at jeg skal op så jeg kan komme ned til de katte jeg passer i denne uge

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lige malet loftet i soveværelset

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og prøver at overbevise mig selv om at jeg IKKE er spor sulten.... Det går ikke særlig godt :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og prøver at overbevise mig selv om at jeg IKKE er spor sulten.... Det går ikke særlig godt :badgirl

:lol Kan godt huske det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i sofaen med computeren og er sølle <_< Måtte tage fra arbejde kl. 10 med feber :( Men så er det godt, at BK kan komme med under dynen :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på at få fri.. har ondt i hovedet igen.. åndsvagt jeg skal give mig selv så mange problemer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser bananer.....! Uhmmm bananer er GODT.... MEGET bedre end den kage der står ude i køleskabet!! BASTA!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Spiser bananer.....! Uhmmm bananer er GODT.... MEGET bedre end den kage der står ude i køleskabet!! BASTA!

UUuuhm kage... ellers lav en banankage.. de sunde :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

UUuuhm kage... ellers lav en banankage.. de sunde :P

Haha Sandie... Du hjælper ikke :lol

Men var lige inde og shoppe mig fattig i kageudstyr på nettet i går aftes... Så nu skal jeg snart i gang med at lave Sandie-kager... Selv om der nok går LÆNGE inden de bliver ligeså flotte som dine :blush

Måske man skulle øve sig med en banankage mens man venter :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lige været ved at futte huset af, men nåede at redde det, havde lige gang i brændeovnen, og så faldt der en brændende pind ud, så nu lufter jeg ud, for der lugter af røg herinde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha Sandie... Du hjælper ikke :lol

Men var lige inde og shoppe mig fattig i kageudstyr på nettet i går aftes... Så nu skal jeg snart i gang med at lave Sandie-kager... Selv om der nok går LÆNGE inden de bliver ligeså flotte som dine :blush

Måske man skulle øve sig med en banankage mens man venter :badgirl

Eij hvis ikke vi boede så lang fa hinanden var jeg forbi hos om 10 min så kunne vi sidde og smovse kage sammen :)

Du skal nok hurtig blive god.. du er er kreativ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til at på arbejde i Føtex - ikke fordi jeg gider.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eij hvis ikke vi boede så lang fa hinanden var jeg forbi hos om 10 min så kunne vi sidde og smovse kage sammen :)

Du skal nok hurtig blive god.. du er er kreativ..

Det har jeg også bandet over flere gange... Kunne bare være så hyggeligt hvis vi kunne ses! :kram2

Og tak :blush

Glæder mig helt vildt til at prøve det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige brugt det meste af dage på at sove.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER