Besvaret January 22, 2011 jeg klager over smerter i foden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Vi ser manden med jernmasken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 jeg ser mens du sov i soveværelset og manden ser tv2 i stuen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Overvejer at se dyner :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 jeg ligger stadig i sengen, for det gør bare avs, når jeg forsøger at rejse mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 :wee Det var bare SÅ godt du kom.. :) Jeg er også rigtig glad for det søde.... :kram2 GLÆDER mig allerede til næste BK møde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Har lige hentet ungerne hjem omme fra farmor og farfar. Om lidt køre vi ud til nogle venner, som ikke kunne komme til julefrokost i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Sad og slappede af, men kan høre at Tilde er vågen og så suser vi en tur i zoo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Sad og slappede af, men kan høre at Tilde er vågen og så suser vi en tur i zoo :) Hvor hyggeligt med sådan en tur i zoo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 jeg laver ikke en skid, kan ikke det vilde pga min rådne fod Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Hygge med mand og datter - elsker hendes latter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Har været ude og gå og bagt en ordentlig stak kanelsnegle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Har været ude og gå og bagt en ordentlig stak kanelsnegle :) åhhh jeg kunne godt spise kanelsnegle, kommer du ikke forbi med nogle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Ser et program om orkideer - på fransk! Og jeg forstår faktisk en del af det! Det er da fremskridt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vi er lige kommet hjem, efter og have været på besøg hos nogle venner. Nu sumper vi i sofaen, inden vi skal have aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 åhhh jeg kunne godt spise kanelsnegle, kommer du ikke forbi med nogle :D Nybagte kanelsnegle.... Jeg kan ikke på stående fod komme i tanke om noget bedre :sandie UUUHHHMMMM!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Jeg er også rigtig glad for det søde.... :kram2 GLÆDER mig allerede til næste BK møde :loveshower JAAA det skal planlægges godt den næste gang så vi kan få Sandie og Dorthe (og mange af de andre piger) med :) ;kram2 Sad og slappede af, men kan høre at Tilde er vågen og så suser vi en tur i zoo :) IIhhh hvor hyggeligt.. :) Håber i havde en god tur.. :kiss Hmm jeg har da forresten aldrig været i Odense zoo.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 IIhhh hvor hyggeligt.. :) Håber i havde en god tur.. :kiss Hmm jeg har da forresten aldrig været i Odense zoo.. Vi havde en rigtig god og hyggelig tur :) Tilde blev ved med at sige mer, mer :D Men dyrene var ikke lige blevet dresseret til, at gøre de samme ting igen og igen :lol Du skal da helt sikkert med Tilde og jeg en tur i zoo :kiss Det er så hyggeligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vi havde en rigtig god og hyggelig tur :) Tilde blev ved med at sige mer, mer :D Men dyrene var ikke lige blevet dresseret til, at gøre de samme ting igen og igen :lol Du skal da helt sikkert med Tilde og jeg en tur i zoo :kiss Det er så hyggeligt ;) Dejligt.. en rigtig hygge søndag :loveshower Og hvad pokker er det for en dårlig opdragelse de dyr havde... <_< De kunne da godt liiige tage og gøre som Tilde ville have... :lol Jaa det lyder helt sikkert som en deal... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Dejligt.. en rigtig hygge søndag :loveshower Og hvad pokker er det for en dårlig opdragelse de dyr havde... <_< De kunne da godt liiige tage og gøre som Tilde ville have... :lol Jaa det lyder helt sikkert som en deal... :kiss Ja hvad er det lige de dyr er der for :D Specielt søløverne var spændende, for de er jo under vandet :rolleyes men kommer så op ind i mellem, og det er jo ikke lige til at regne ud hvor det er ^_^ Så der stod vi længe og blev vildt begejstret hver gang de dukkede op og sagde en lyd :lol Vi må finde en dag, når det ikke er så koldt mere - for det er ikke til at være der ret længe, før man er gennemfrosset :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Venter på vi snart skal se noget håndbold :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Ja hvad er det lige de dyr er der for :D Specielt søløverne var spændende, for de er jo under vandet :rolleyes men kommer så op ind i mellem, og det er jo ikke lige til at regne ud hvor det er ^_^ Så der stod vi længe og blev vildt begejstret hver gang de dukkede op og sagde en lyd :lol Vi må finde en dag, når det ikke er så koldt mere - for det er ikke til at være der ret længe, før man er gennemfrosset :wacko Åhh hvor skønt... :) Kan lige forestille mig hvilken glæde Tilde kan få i det... (Og straks så jeg mig selv - tage billeder af dig og Tilde der snakker med dyrene :)) Jaaa så snart det bliver lunere i vejret må turen gå i zoo.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vil gå i seng, fik kun 5 timers søvn i nat ;) Så må vist heller få noget mere i nat. Manden sover allerede på sofaen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Har lige spist lidt mad.. Ser nu Human Target... Del dette indlæg Link to post Share on other sites