Besvaret January 21, 2011 Er på vej på arbejde i Føtex.... ikke det jeg har mest lyst til, men det er jo godt med et suplement til SU'en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har været sammen med "min" 5 klasse i dag :loveshower Elsker at undervise den størrelse.. Mille har efterfølgende haft en veninde med hjem og nu sover hun så sødt, samtidig med vi sidder og venter på X-Factor :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Sidder til Niels Hausgaard show. Pt. er der pause Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Vi har været i Kolding Storcenter med nogle venner og spise.. Det var hyggeligt, men nu skaber min ryg sig, håber bare den er okay igen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Spiser twix og drikker sodavand. Mens resten af huset er faldet i søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 ser Lunefulde lykke på TV2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 er lige blevet færdig med kage og oprydning.. nu vil jeg gå ind og slappe af i sofaen med lidt B&J is :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 er lige blevet færdig med kage og oprydning.. nu vil jeg gå ind og slappe af i sofaen med lidt B&J is :D Håber den smagte fantastisk smukke. Vil savne dig imorgen :* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige over levet en cykeltur på 25 min hjem fra arbejdet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige lagt mig i sengen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 jeg er lige stået op, og har sendt manden ned og handle ind, min far komer om ca 30 minutter og så står den på oprydning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Er lige stået op, Annika og jeg har sovet længe i dag. Skal ud og købe ind nu her, mens de andre spiser morgenmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Har været ude og handle. Nu skal vi snart have frokost og ungerne skal om til farmor og farfar. Og vi skal gøre huset klar til at der kommer folk til julefrokost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 -Sidder på sofaen og slapper af, manden min har taget ungerne med på 1. salen og hygge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 sidder og skriver herinde efter at havde ryddet op og muet ud i hjemmet. Min mand og far er på genbrugsstationen med det sidste læs, og når de kommer hjem, så der hænges en anden lampe op i soveværelset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Daser efter have været alene med ungerne, nøj jeg er træt GAAAB :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Venter på der kommer gæster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Er lige kommet hjem fra en hyggelig fødselsdag hos min fætter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Sidder og slapper af, har lige puttet Bertram nu er K igang med at putte Emil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 jeg ligger i sengen med foden oppe. Jeg faldte i morges, da jeg skulle ud med skraldespanden, vrikkede om på foden og nu er foden hævet fuldstændig op, og jeg kan ikke støtte på den. hmmmm træls Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Er på vej over fyn :) :wee Det var bare SÅ godt du kom.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Sidder i lænestolen og slapper MAX af.... Ryggen er rigtig rigtig dum.. og jeg er bare trææææt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Tror jeg går i seng og ser "mens du sov" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites