Besvaret January 20, 2011 Uhmmm Lyder da os lækker... Hvad er der af fyld i dem søde? Det er chokobunde med hindbær mouse og hvid toblerone mouse.... .. Jeg spiser kun den hvide mouse ;) 8og noget af dejen fra bundene.. :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Det er chokobunde med hindbær mouse og hvid toblerone mouse.... .. Jeg spiser kun den hvide mouse ;) 8og noget af dejen fra bundene.. :sandie Uhmmm.. Er ikke så vild med hindbær - men det smager nu meget godt når det er I kagerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 er ved at sortere bryllupsbilleder til fremkaldelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Ser lidt håndbold og kigger rundt på nette. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 har lige cyklet 30 minutter på motionscyklen, og genudset Kejzer på nettet, fra da hun var i godaften østjylland... Og nu ser jeg noget om Jean Paul Gauitier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Ser de unge mødre. Og venter på vampire diary :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 jeg skriver nu min besvarelse nr 3200 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 PÅ arbejde... glæder mig til at have fri, håber virkelig der kan preses lidt motion ind i dagens program.. bare lige 3km.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige spist mine havregryn... Er ikke taget på arbejde i dag... Så nu vil jeg køre i Føtex og få shoppet lidt mad til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige spist mine havregryn... Er ikke taget på arbejde i dag... Så nu vil jeg køre i Føtex og få shoppet lidt mad til i morgen :) Sikker på du kun skal shoppe mad i føtex ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Overvejer snart at lave noget inden min lille Niece kommer til en overnatning, åhh det bliver så hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 uha vi diskutere tavshedspligt, hvornår og hvor har vi det, og hvornår må man snakke om egne oplevelser i praktikken... Uhhhh det er sååå spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Kigger på Hummels nye hjemmesiden.. sq da for åndvagt at ikke hele forår/sommer kollektionen er lagt ud... når jeg må jo bare vente lidt endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 drikker cola og tænker på hvad vi skal lave i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Spiser havregryn med rosiner og mælk, men med minus sukker ;) Kedelig frokost, men det var enten det eller chokoladekiks ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 vil lætte bagdelen og finde en støvsuger frem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 vil lætte bagdelen og finde en støvsuger frem :( Den har været fremme her kl. 6 i morges ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige ryddet op i skufferne på badeværelset, så nu er puslepladsen ved at være klar :loveshower Og har desuden første maskin-fuld babytøj i vaskemaskinen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Den har været fremme her kl. 6 i morges ;) det var tidligt nu fik jeg da støvsuget det meste af huset og vaske klinke glinkegulvene så må resten vente Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har lige ryddet op i skufferne på badeværelset, så nu er puslepladsen ved at være klar :loveshower Og har desuden første maskin-fuld babytøj i vaskemaskinen :loveshower Kan huske at det var så hyggeligt at gå og gøre tingene klar til en baby :loveshower SUK det var tider ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 det var tidligt nu fik jeg da støvsuget det meste af huset og vaske klinke glinkegulvene så må resten vente Dpbørnene kommer 6.30, så skal lige have fjernet de hundehår hunden når og smide i løbet af aften og natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Sikker på du kun skal shoppe mad i føtex ;) Jep.. (og 2 ESL bodyer blev det til ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Kører ved Kolding... På vej til Padborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites