Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Har lige haft besøg af mandens familie, og de behøver ikke komme igen...... <_<

Del dette indlæg

Har lige haft besøg af mandens familie, og de behøver ikke komme igen...... <_<

Det lyder ikke som om det har været en fornøjelse ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ikke som om det har været en fornøjelse ;)

Nej jeg er så sur lige nu så jeg nærmest ryster, så nej ingen fornøjelse :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer at rydde op og gøre rent!! Måske arbejde lidt... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg er så sur lige nu så jeg nærmest ryster, så nej ingen fornøjelse :(

Det var da træls at ende weekenden sådan :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da træls at ende weekenden sådan :(

Jep :(

De har ikke en skid styr på deres unger, de mishandler mine dyr, ødelægger mine ungers legetøj og nægter at rydde op... :(

Så nu har de så fået ødelagt Cody's nye dino fra toystory han fik i julegave af hans mormor og morfar, og de nægter at det er deres søn der har gjort det... Fedt nok noget af Cody's ynglingslege tøj er nu ødelagt, men skidt pyt, jeg bruger da bare 400 så han kan få en ny fordi de nægter at betale.... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep :(

De har ikke en skid styr på deres unger, de mishandler mine dyr, ødelægger mine ungers legetøj og nægter at rydde op... :(

Så nu har de så fået ødelagt Cody's nye dino fra toystory han fik i julegave af hans mormor og morfar, og de nægter at det er deres søn der har gjort det... Fedt nok noget af Cody's ynglingslege tøj er nu ødelagt, men skidt pyt, jeg bruger da bare 400 så han kan få en ny fordi de nægter at betale.... :(

Det kan de da ikke være bekendt :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan de da ikke være bekendt :angry

Nej det synes jeg heller ikke, hvis det havde været mine unger havde jeg betalt for en ny, men nej åbenbart ikke :( Men så må de bare holde sig væk for fremtiden, jeg gider ikke at ungerne ødelægger, hopper i vores sofaer, slæber rundt i mine hunde og slår mine katte trods det jeg beder dem lade vær og forældrene ikke siger noget, så vil jeg hellere have de holder sig væk. Bare lidt træls når det nu er mandens familie :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det synes jeg heller ikke, hvis det havde været mine unger havde jeg betalt for en ny, men nej åbenbart ikke :( Men så må de bare holde sig væk for fremtiden, jeg gider ikke at ungerne ødelægger, hopper i vores sofaer, slæber rundt i mine hunde og slår mine katte trods det jeg beder dem lade vær og forældrene ikke siger noget, så vil jeg hellere have de holder sig væk. Bare lidt træls når det nu er mandens familie :(

Hvad siger din mand til det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger din mand til det?

Han har det heldigvis ligesom mig, så det er nok bare sådan det er ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

oh my god en familie. Jeg er egentlig ret konfliktsky, men når det kommer til mine dyr (jeg har jo endnu ikke børn) så skal jeg love for, at mit morgen kommer op i mig, og hvis nigle havde behandlet min hund som du beskriver, så havde jeg bedt dem om at pisse af, og ikke vise sig her igen, før de har lært at behandle dyrene og vores ting ordentlig

Del dette indlæg

Annonce ♥

oh my god en familie. Jeg er egentlig ret konfliktsky, men når det kommer til mine dyr (jeg har jo endnu ikke børn) så skal jeg love for, at mit morgen kommer op i mig, og hvis nigle havde behandlet min hund som du beskriver, så havde jeg bedt dem om at pisse af, og ikke vise sig her igen, før de har lært at behandle dyrene og vores ting ordentlig

Jeg har sagt det til dem Gitte, men som min mand kalder det er det HR og FRU NÅ... De siger altid bare nå... Min mand ringede til hans og sagde at deres søn lige havde ødelagt noget, den koster faktisk 400 gæt selv svaret..... NÅ.. Sagde til dem de skulle lade mine dyr være, og så høre jeg ungernes kusine sige til min store dreng- "stik lige den kat en på bladet".... SERIØST.... så røg de fandeme op- hele banden. det gider jeg bare ikke....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i sofaen efter men oprydnings, rengøring vaketøj madplan og en masse praktisk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ungerne er kommet tidlig i seng, de var trætte. Så nu sidder vi i sofaen og slapper af, der er ryddet op over det hele, så huset er klar til en ny uge :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige sat mig i sofan, efter at have spist, rodet op, badet barn, putte barn og orden det sidste vaske tøj for i dag.

Så nu er vi klar til at mandag morgen kan komme and igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kigger på flower dresses kjoler til nadja til brylluppet... og slår mave i sofaen efter en dejlig aften på den kinesiske.. ja det var mandens maddag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og ser Lykke, og derefter skal jeg læse om nervesystemet, som er mine lektier til imorgen i medicinsk fag

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er lige gået i gang med at skrive naturfagsrapport om blodtypebestemmelse, og har lavet sådan en før, da jeg tog en hf, så regner ikke med at det bliver det sværeste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser håndboldt og læser herinde ;) Det bliver dog mest til håndboldt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

venter på at maden er færdig om 5 min.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige haft manden kortvarigt inde ad døren... Han nåede at ryge, få en kop kaffe, være i bad, spise aftensmad, ryge og drikke en kop kaffe mere... Og en time efter han dukkede op, var han væk igen... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slapper af på sofaen sammen med ungerne inden de skal puttes og manden skal på farten ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til at køre om i børnehaven til bestyrelsesmøde. Synes ikke rigtig jeg gider i dag, men er jo formand, så er jo nok nød til at dukke op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til at køre om i børnehaven til bestyrelsesmøde. Synes ikke rigtig jeg gider i dag, men er jo formand, så er jo nok nød til at dukke op.

Jah du har jo nok ikke noget valg :blush

God fornøjelse :kiss

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER