Besvaret January 15, 2011 Vi kom ikke i biffen i aften alligevel, fordi der kun var de dårlige siddepladser tilbage... så nu er manden sendt til købmanden efter chips og så skal vi se "Til jackpot os skiller" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Vi kom ikke i biffen i aften alligevel, fordi der kun var de dårlige siddepladser tilbage... så nu er manden sendt til købmanden efter chips og så skal vi se "Til jackpot os skiller" :) Jeg læste "nu er manden sendt til KØBENHAVN efter chips.." Tænkte.. Jeg synes da bestemt hun kom fra jylland :ba Jeg se x-faktor!! Og hygger mig hjemme, alene da kæresten er til julefrokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Jeg læste "nu er manden sendt til KØBENHAVN efter chips.." Tænkte.. Jeg synes da bestemt hun kom fra jylland :ba tænker også, der er skisme langt fra Randers til KBH... hvorfor skal han så langt Jeg se x-faktor!! Og hygger mig hjemme, alene da kæresten er til julefrokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 jamen det er da fordi de har de bedste chips i KBH :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 hhhm chips.. håber manden gider gå ud i køknet og hente vores chips.. synes ligesom om jeg mangler noget at spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 hhhm chips.. håber manden gider gå ud i køknet og hente vores chips.. synes ligesom om jeg mangler noget at spise ;) Haha Sandie altså :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 hhhm chips.. håber manden gider gå ud i køknet og hente vores chips.. synes ligesom om jeg mangler noget at spise ;) :mam Tror denne smiley passer godt til dig i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Uh, jeg tror da også jeg skal se den film der kommer nu :) Til Jackpot os skiller... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Tror at vi vil sidde og se den film der kommer på dr1 nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 jaaaa han rejste og hente chips lige nu.. og jeg vadnt endda også over tv'et... what happens en vegas køre nu... selvom jeg har den på dvd og set den tusinde gange... :sandie :sandie :glad :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 jaaaa han rejste og hente chips lige nu.. og jeg vadnt endda også over tv'et... what happens en vegas køre nu... selvom jeg har den på dvd og set den tusinde gange... :sandie :sandie :glad :sandie Lyder som en rigtig hygge aften.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Har lige spist morgen mad, nu sidder jeg lige her og kigger lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Er på vej til Sdr.Jylland/Tyskland :) Skal fejre fars fødselsdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Slapper den i nattøj mens lillefisen prøver at falde i søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Venter på min far kommer hjem så jeg kan komme over med nogle mål på vores døre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Sidder og spekulerer på hvor længe mon manden kan sove?? Han burde jo have været tidligt oppe og lave søndagsmorgenbord til mig som han plejer :bask Nu sidder jeg her og sulter... og købmanden har HELT SIKKERT ikke flere rundstykker tilbage... :gal :D Oh well... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Har spist lækre rundstykker her hos mor og far... Sidder nu ved fars computer med en hyggehund ved siden af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 jeg forsøger at få fat i mine forældre, da jeg gerne vil låne deres trailer næste weekend, men der har været optaget den sidste halve time, og så gav de mig skylden for den høje telefonregning, da jeg boede hjemme... HMMMM det er vist ikke mig, som lider af telefonitis... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Manden og jeg har inviteret os selv på aftensmad hos mine forældre så vi kører op til dem inden længe... Mmmm vi skal grille oksemørbrad :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Manden og jeg har inviteret os selv på aftensmad hos mine forældre så vi kører op til dem inden længe... Mmmm vi skal grille oksemørbrad :mam åhhhh det kunne jeg godt spise..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Venter på svigerforældrene og oldemor kommer til eftermiddags kaffe og nybagte boller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Venter på svigerforældrene og oldemor kommer til eftermiddags kaffe og nybagte boller. havde du boet lidt tættere på, så havde jeg inviteret mig selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Er midt i oprydning og rengøring... Men holder lige en lille pause... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 havde du boet lidt tættere på, så havde jeg inviteret mig selv :D Ja det er en skam, du skulle have været velkommen, har ellers masser af boller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites