Besvaret January 14, 2011 Sidder i min seng og shopper tøj til ungerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 ser den der film på tv2 med Jim Carry, som vist ikke er en komedie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Er i gang med at lave morgenmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 spiser morenmad og gør mig klar til 9 timers arbejde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Går i min seng :D Altså søde - går du i sengen?? :D HIhi Sidder i min seng og shopper tøj til ungerne :) FORNUFTIG kvinde ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Sidder lige og slapper lidt af inden stor oprydningen starter... Manden ser Charlie Chaplin film (om hans liv) på Tv2Film... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Nu hygger jeg mig alene i sengen for manden er kommet hjem og har taget trolden med ud og bygge et eller andet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Smutter ud til en veninde og får kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 jeg laver overspringshandlinger ved at være herinde, burde gøre rent, men går igang kl 14.30 Sidder lige og slapper lidt af inden stor oprydningen starter... Manden ser Charlie Chaplin film (om hans liv) på Tv2Film... Vidste du godt at Charlie Chaplins søn datede Marylin Monroe en årgang, men forholdet gik i sstykker fordi Charlie Chaplin ikke ville have, at han søn datede sådan en dulle uden en fremtid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Vidste du godt at Charlie Chaplins søn datede Marylin Monroe en årgang, men forholdet gik i sstykker fordi Charlie Chaplin ikke ville have, at han søn datede sådan en dulle uden en fremtid LOL nej vidste jeg ikke... hehe Hvilken en af sønnerne?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Vi er igang med den helt store tur.... Har lige smidt en sæk fuld tøj ud :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Manden sidder og snakker med Frank, som forresten er single, hvis nogle skulle være interesseret, i telefonen om noget managerspil på computeren. Jeg slapper af efter at havde gjort rent (jeg kom nemlig igang) og lavet mad... LOL nej vidste jeg ikke... hehe Hvilken en af sønnerne?? åhhh det kan jeg så ikke huske... Men har læst en del om Marylin Monroe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Slapper af... gad vide om manden tror den der kylling selv flyver i ovnen og steger sig? :rolleyes Skal om lidt have lavet et fødselsdagskort til farmand i morgen... Vi skal være til morgenmadkl. 10.. (Uhmmm DK's BEDSTE rundstykker)... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Slapper af... gad vide om manden tror den der kylling selv flyver i ovnen og steger sig? :rolleyes Skal om lidt have lavet et fødselsdagskort til farmand i morgen... Vi skal være til morgenmadkl. 10.. (Uhmmm DK's BEDSTE rundstykker)... undskyld mig men, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Er ved at lave aftensmad - kylling og hasselbagte kartofler :) og venter på at manden kommer hjem fra arbejde om en halv time :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 undskyld mig men, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :lol :lol :lol ;) Nå det gjorde han ikke... han har brunet den - og den hygger sig nu i gryden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 ;) Nå det gjorde han ikke... han har brunet den - og den hygger sig nu i gryden ;) uhhhhmmmm det lyder lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 uhhhhmmmm det lyder lækkert :) Jaaa manse er god til at lave mad.. :) OG han skal også have ros for og have lagt tøj sammen, gjort badeværelse rent og vasket tøj :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Har haft en dejlig eftermiddag sammen med min skønne veninde og hendes familie :loveshower Nu slappes der af inden foran skærmen her, inden vi skal se x-faktor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Vi sidder da og ser x-factor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 spiser is, pandekage og frugtsalat... drikker lidt kakao til.. bander mine smerter væk og nyder weekenden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 spiser is, pandekage og frugtsalat... drikker lidt kakao til.. bander mine smerter væk og nyder weekenden... :kiss :kiss :kiss Tænker på dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Har lige spist dejlig kylling... Uhmm.. Nu hygger vi med "Så det synger"... :) Tror jeg skal "tidligt" i seng.. skal jo tidligt op og til Padborg og spise morgenmad... og senere til Tyskland til lillebror :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 krummer tæerne over de der ikke kan synge i x- factor og alligevel stiller op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites