Besvaret January 12, 2011 Jo det har vi, men manden kan godt li at se bla Letterman på Computeren, og hans egen har Maggie ødelagt ledningen på, så bare den mindste bevægelse gør at den går ud, derfor bruger han min ;) Og jeg gider ikke bruge hans :D Du må da lige købe en ny ledning til ham.. ;) Man kan sagtens købe dem til en overkommelig pris.. så han kan få sin egen tilbage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .... Venter på Manse... SAVNER ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Keder mig - men det skulle være sundt :) Har opgivet at læse de sidste 4 sider ud af de 70 sider jeg skal have læst til studiet til i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 spiser kolde pommes og drikker lunken mælk... havde virkelig ønsket det kunne være omvendt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Er på vej i seng :zzz - næsten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 spiser kolde pommes og drikker lunken mælk... havde virkelig ønsket det kunne være omvendt.. sorry, men :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 sidder og glor på Tina Lund, og synes altså hun er lidt træls at høre på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 sidder og glor på Tina Lund, og synes altså hun er lidt træls at høre på... Jeg ser det også og kan kun give dig ret :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg ser det også og kan kun give dig ret :ditto men man kan ikke lade være med at snage og se det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 men man kan ikke lade være med at snage og se det... Det er lidt det samme som da man så Amalies verden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Du må da lige købe en ny ledning til ham.. ;) Man kan sagtens købe dem til en overkommelig pris.. så han kan få sin egen tilbage ;) vi købte en ny ledning til ca 300 kr i klingenberg data Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 spiser kolde pommes og drikker lunken mælk... havde virkelig ønsket det kunne være omvendt.. Ivvvv :/ Kram til dig søde... Tja har lige lagt nyt avatar billede på.. og OM LIDT kommer manse... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har set ekstreme samlere... hold da op, hvor er her rent :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har set ekstreme samlere... hold da op, hvor er her rent :D Det lyder vildt... Et tv3 program eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg glemmer hvornår det kommer, for jeg vil gerne se det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det lyder vildt... Et tv3 program eller? Jeps... den ene idag, det var simpelthen så klamt, hun levede med katte, en undulat som man knap nok kunne finde i rodet af gamle madrester- føj for den lede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Er snart på vej i seng.... Har en knaldroman der venter på at blive læst færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeps... den ene idag, det var simpelthen så klamt, hun levede med katte, en undulat som man knap nok kunne finde i rodet af gamle madrester- føj for den lede... :wacko Lyder ikke specielt lækkert... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Sidder lige her og kigger, er næsten lige kommet hjem fra arbejdet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 :wacko Lyder ikke specielt lækkert... Nope, det var faktisk pænt klamt -_- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nope, det var faktisk pænt klamt -_- Var det dansker eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Var det dansker eller? Nope, de var amerikanere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nope, de var amerikanere ;) Åhhh ka så kan man da lige forestille sig hvor ekstremt det var... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nu vil jeg smutte i seng - God nat til jer alle sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nu vil jeg smutte i seng - God nat til jer alle sammen. Nat nat sov godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites