Besvaret January 12, 2011 Jeg har lige haft en dreng med l*rt over det hele - sådan blev jeg vækket. Nu sidder jeg med en kop kaffe! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 bander over at min søn ikke står op når han bliver vækket. Så nu kan han få lov at komme forsent i skole. Så kan han lærer det kan han. ellers venter jeg på jeg skal til fys,genoptræning efter underlivsopr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 har lige netshoppet udsalg til den helt store guldmedalje - når man er syg, må man jo gøre det online... og er nu vældig irriteret over den ene side, hvor jeg skulle have meget, crashede og tømte min indkøbskurv, og så varerne var udsolgt, da jeg ville bestille igen. ARGG!! Hernede starter udsalg alle steder i dag, så jeg har ellers været hurtig på tasterne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Sidder og overvejer om jeg skal gå ud og spise min kvalme væk eller vente på mekanikerne gå i arbejde og så gå ud og kaste op... Jeg synes tit du har kvalme søde... Bliver da helt bekymret for dig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 har de væreste mens smerter og er derfor blevet hjemme fra skole... Har ikke haft smerter siden marts 2009... Hmmm synes det er så træls Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg synes tit du har kvalme søde... Bliver da helt bekymret for dig :( Hvor er du dog sød.. det ren og skær min egen fejl.. jeg køre mig selv så hårdt nogle gang med hvad jeg spiser og trænning.. og andre dage ikke.. min krop siger bare fra.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Hvor er du dog sød.. det ren og skær min egen fejl.. jeg køre mig selv så hårdt nogle gang med hvad jeg spiser og trænning.. og andre dage ikke.. min krop siger bare fra.. Ihh altså... du skal huske passe på dig selv :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ihhhhhh :( Var lige nede og fodre vores gnavere og fugle... Og det ene af vores 2 små marsvin er død :boo Lille stakkel... og det er ikke længe siden, for den var stadig helt varm... Øv, det er bare det værste ved at have dyr... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ihhhhhh :( Var lige nede og fodre vores gnavere og fugle... Og det ene af vores 2 små marsvin er død :boo Lille stakkel... og det er ikke længe siden, for den var stadig helt varm... Øv, det er bare det værste ved at have dyr... :( Eeeeeeij det bare ikke sjovt.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 nyder min nye vinterstøvler et fund for pengene nedsat fra 250 til 75 kr :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Er helt palle alene hjemme... Manden er i jylland til møde... Vil rydde op, gøre rent.. (hvis jeg orker..) Og evt tage et par nye billeder af mig selv.. de andre er jo gamle.. og det er altid mig der tager billederne... lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg ynker mig selv.. Ingen andre gør det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg ynker mig selv.. Ingen andre gør det Ynke ynke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har puttet en meget feberramt søn, ryddet op i hele hulen, været i bad (Er vist min tur til en omgang feber) Er gået i seng med min bærbar og en kop te og så er der dømt hygge :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har lige puttet yngstebarnet med 38,7 i feber. Så må vi se om hun er frisk i morgen, eller om den står på barnets første sygedag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har sat vaskmaskine og tørretumbler igang... nåå ja og opvaskmaskinen... Sidder på kontoret og er på "udsalg" igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 savner manden min men han er først hjemme om ca 24 timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Synes måske nok det er lidt irriterende, at jeg har kastet op igen i dag, når nu jeg troede det var på retur. Og en god ting: har lige booket 5 overnatninger i Alsace i drengenes vinterferie!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg skriver med manden på msn, han holder i Hedehusene for natten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 jeg ser udsendelsen om Jason what og hans fantomsmerter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ejjj har i ikke hver jeres ;) Vi kan jo ikke undvære dig søde? Jo det har vi, men manden kan godt li at se bla Letterman på Computeren, og hans egen har Maggie ødelagt ledningen på, så bare den mindste bevægelse gør at den går ud, derfor bruger han min ;) Og jeg gider ikke bruge hans :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Daser ovenpå en hyggelig dag i godt selskab med min skønne veninde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites