Besvaret January 10, 2011 Laver faktisk ikke det vilde lige nu, andet end at sidde herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Skulle lige til at sige at det gør næsten alle de webshop når deres udsalg starter :( Syntes ikke jeg har haft problemer før... :/ Må være dagens nedtur ;) især når man skal shoppe JA!! Havde udset mig noget til venindens barn... ØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 jeg slapper af, kan godt mærke at weekendens kursus har taget noget hårde på mig end regnet, og kan kun sige, at jeg er glad for, at jeg har haft fri fra skole idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 sidder herinde og venter mens manden laver mad og passer ungerne. Om lidt skal han til Krav Maga og tæskes igennem,,, ihhh jeg hader er altid bange for at han kommer til skade.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Flader ud på sofaen, er træt efter en ret så aktiv dag ( hvis jeg selv skulle sige det ) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Sidder med benene oppe og slapper af.. GLÆDER mig til en fri dag imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 slapper af og brokke rmig over det sner igen er så træt af det vejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Er nu igang med at lave en fedtfattig Gulerodskage... (Dåååmme Micro ;) ) Lad du bare være, du nød det garanteret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ligger på sofaen og overvejer om jeg orker at kravle op i seng. Har heldigvis ikke kastet op siden i morges, men kvalmen og mavepinen varer ved. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Lad du bare være, du nød det garanteret! ;) Ligger på sofaen og overvejer om jeg orker at kravle op i seng. Har heldigvis ikke kastet op siden i morges, men kvalmen og mavepinen varer ved. Åhh god bedring til dig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 v jeg er total chips sulten, men har ingen i huset.. Og derudover jeg jeg syg og har kvalme, så mad er en skidt ting Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 slapper af og overvejer at gå i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg ser Årgang 0 :o havde glemt det kom i dag, heldigvis optager jeg det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Sidder og ser på manden min der er ved at fikse køkken vasken.. er ret træt af vandet ikke vil forsvinde ud af den :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ser fjernsyn mens min mand leger med computeren- men han er lige ude og ryge, så er det jo om at være hurtig at tjekke bk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Vil snart gå i bad og i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ser fjernsyn mens min mand leger med computeren- men han er lige ude og ryge, så er det jo om at være hurtig at tjekke bk :) Ejjj har i ikke hver jeres ;) Vi kan jo ikke undvære dig søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 sidder og overvejer om jeg ikke skal finde min seng Simon har meddelt at han vil spise morgenmad i bh, så vi skal tidligt op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg er i min seng og glor tv, venter på manden ringer og siger godnat på et tidspunkt.. Overvejer om jeg skal have en bid brød i stedet for at være så sulten.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Gå i seng og ser lidt fjerner... nat nat tøser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Sidder og overvejer om jeg skal gå ud og spise min kvalme væk eller vente på mekanikerne gå i arbejde og så gå ud og kaste op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Er ved at få ungerne gjort færdige, skal nemlig hente min veninde hos mekanikeren kl 8 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites