Besvaret January 7, 2011 Hmmm har vel lært at sådan er det og være mig.. blandt andet! Min lillebror har de lige givet morfin piller for samme ryg sygdom.. men jeg NÆGTER og skal fylde min krop med mere skidteras end alle de hormoner.. Så må jeg sku leve med lidt smerter! Har siden jeg var barn fået stærke ibuprofen - Men har altid kun taget dem når det var aller værst.. OG den dag idag virker de overhovedet ikke :( Nej det kan jeg godt forstå, det er selvfølgelig heller ikke sjovt at skulle fylde sig med sådan noget skidt :( Jeg stille lige et måske dumt spørgsmål :blush Hvad nu når du bliver gravid? Hvad så med din ryg? Vil det blive værre eller vil det forblive som det er? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Går i seng- for der kommer snart Greys hvide verden, det er så hyggeligt at ligge og se i sengen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Nej det kan jeg godt forstå, det er selvfølgelig heller ikke sjovt at skulle fylde sig med sådan noget skidt :( Jeg stille lige et måske dumt spørgsmål :blush Hvad nu når du bliver gravid? Hvad så med din ryg? Vil det blive værre eller vil det forblive som det er? :blush Der findes ingen dumme spørgsmål.. KUN dumme svar! Jeg ender med en ryg/lænd der IKKE bliver glad. MEN jeg tager gladeligt flere måneder på langs... BARE jeg dog må få mit højeste ønske opfyldt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Der findes ingen dumme spørgsmål.. KUN dumme svar! Jeg ender med en ryg/lænd der IKKE bliver glad. MEN jeg tager gladeligt flere måneder på langs... BARE jeg dog må få mit højeste ønske opfyldt! Det kan jeg godt forstå, det skulle heller ikke lyde som om det ikke er det værd :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Det kan jeg godt forstå, det skulle heller ikke lyde som om det ikke er det værd :kiss Bare rolig - misforstod det ikke på nogen måde :kiss NU vil jeg gå i seng... Nat nat skønne piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Tja hele tiden stort set... Om natten sover jeg ikke ordentligt fordi den gør så ondt.. og jeg har så ondt jeg ikke rigtig kan dreje mig. Når jeg står op gør den ondt... Når jeg er på arbejde og sidder i min fine kontorstol - gør den ondt.. kan knap nok rejse mig og hente ting i printeren. Når jeg handler gør den ondt - og jeg kan ikke bære særlig meget... Når jeg står i køkkenet og laver mad gør den ondt. Når jeg sidder i stolen/sofaen efter en hel dag gør den ondt.. Og hvis jeg står et sted og snakker med folk - så kan jeg kanp gå derfra fordi den gør ondt :/ Det lyder fælt bekendt det der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Er lige blevet vækket af en alt for frisk søn, så nu sidder vi i sofaen og prøver at vågne ordentligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Vi spiser morgenmad, og er ved at gøre os klar til det adoptions forberedende kursus, som vi skal på.... uhhhh jeg er spændt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Sidder i stuen med manse.. og ser: Matador.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Ligger i sengen, og putter med min mindste, ååårh så hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Bare rolig - misforstod det ikke på nogen måde :kiss Det var godt, det regnede jeg heller ikke med du ville :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Tar i Ikea NU! :) GOD tur :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Sidder og nyder at alt er gået godt for de royale tvillinger :loveshower En prins og en prinsesse ihh altså :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 GOD tur :kiss Åhh det var hæsligt - som det plejer at være, hele midtjylland var derude :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Åhh det var hæsligt - som det plejer at være, hele midtjylland var derude :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Sidder i sofaen med mandens computer og spiser popcorn.. aer lidt manden der nu igen har fået det værre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Bander over naboens gæster... I dag holder de dog ikke lige foran indkørslen, men på den anden side af vejen. Men hvad hjælper det når vejen kun er 4 meter bred pga sneen! Så er der s** ikke meget plads at komme ud på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Ser en film på Tv2 Zulu.. syntes den er skræmmende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Tror hellere jeg må gå i seng, min mor, far og bror kommer til brunch imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Synes måske nok at alle de stjerner "Grønne hjerter" har fået, er lige i overkanten.. jo jo, det er da fint med dansk dilitant, meeen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Annika og jeg er lige stået op, vil til at finde morgenmad frem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 vil til at finde noget morgenmad nu Simon også er vågen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 jeg ligger på sofaen med feber og sygdom som raser i kroppen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Er ved at bage boller.. Så om lidt vil vi spise morgenmad ;) Pt. er vi i gang med det sidste afsnit af Matador.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites