Besvaret January 5, 2011 Prøver at tage mig samme til at få ryddet op. Her roder helt vildt! Der er meget at pakke ud efter knap 3 uger i Danmark... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Sidder og lytter til manden der sover... HÅBER han snart bliver rask.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Løber på løbebånd... 5 km blev det til... vil egentlig gerne løøbe mere, men skal vel gemme lidt energi til boksning i aften.. og skal lige gøre aftensmad klar også inden lillepigen vågner.. Lige nu prøver jeg at lade være med at svede for meget i sofaen.. ;) Nej så er der ikke fare for at falde i alt det sne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Nej så er der ikke fare for at falde i alt det sne :) Vil da ikke håbe jeg falder så ryger jeg da fluks direkte ind i væggen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 er igang med at lave mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Sidder og kigger på den FLOTTE halskæde jeg har fået af en af BK's engle... :biglove Manden snorker igen igen på sofaen.. kunne ikke lokke med et stykke franskbrød.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Kigger på Josepne der har en fest med spagetthien.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 jeg ligger og skriver opgave, for ikke at skulle lave den imorgen, og ser venner på tv2 og er her på bk. Multi tarsking er bare lige mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Kigger nu på al den spagetthi, som ligger på gulvet.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Stener, mens familien spiller WII :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 jeg er lige blevet færdig med alle mine opgaver, så nu kan jeg slappe af, og så skal jeg ellers bare bruge tiden på at finde ud af, hvad vi har for af lektier til næste ude... kald mig bare stræber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Er lige straks på vej over til min mor og far med nogle af deres ting jeg har herovre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 hare lige tjekket skolens intranet, og der er ikke lagt nogle lektier ind til i næste uge. Og har lige opdaget, at jeg har fri mandag, og tordag i næste uge :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Vi ser tv og sidder med hver vores pc.. Vi venter på at det nybagte brød får hvilet lidt.. For så skal vi smovse med nybagt brød og hjemmelavet hummus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 ser csi og kigger på bk i reklame pausen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 lige nu ser jeg the good wife, og har rigtig god samvittighed, har lavet alle mine lektier til i næste uge også.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 FB chatter med en skøn kvinde... ^_^ Ser fjernsyn OG lytter til at manse og kisser snorker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Spiser min aftensmad, en banan mens jeg lige opdateres på bk inden jeg skal i bad efter en god boksetime... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Har lige sendt min mand i seng, så sidder og hygger mig selv. Tror at jeg skal se det med tina lund, når det en gang kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Nyder stilheden mens manden sover på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 jeg tror jeg vil bevæge mig ind i sengen og ligge og nyde, at jeg ikke skal tidligt op i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Sidder og overvejer hvad jeg liiige gør i morgen... Tror jeg tager på arbejde kl 7.. og ringer til lægen og hører hvornår de har en tid til at tage en BP af manse.. så må jeg jo hjem og køre ham til lægen.. Mor kommer også i morgen formiddag.. så tror ikke det bliver til så meget arbejde.. :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Ungerne og jeg holder fri i dag, og lige om snart skal vi til at gøre os klar til at køre ned til mine forældre. Min mor skal passe ungerne, mens jeg er til begravelse. Jeg skal dog lige nå i Bilka inden jeg skal i kirke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Er på arbejde og venter på at det er tid til frokost, for jeg er sulten. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Sidder og venter på at min mor snart kigger forbi... Samtidig passer jeg min syge syge mand.... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites