Besvaret December 30, 2010 Jeg sidder og ser Forest Gump - elsker den film. Run forest run. og life is like a box of chokolate, u never know what u gonna get Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 fuldkorns spagetti på panden med oksekød.... Det lyder lækkert.. og noget mere sundt end spejlæg som er ved at lave ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jeg har afmeldt hundepensionen, så kommer vi 3 stk med 1 hund :) :lol Ork ingen opgave er for stor :P haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Det lyder lækkert.. og noget mere sundt end spejlæg som er ved at lave ;) æg er ikke helt dumt, der er potein i , som er med til at opbygge muskler og fedt kræves, hvis man skal have et godt immunforsvar, da det er det som kroppens celler er opbygget af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 venter på min ansigtmaske tørre og datteren vågner... og når manden kommer hjem skal vi i jysk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 æg er ikke helt dumt, der er potein i , som er med til at opbygge muskler og fedt kræves, hvis man skal have et godt immunforsvar, da det er det som kroppens celler er opbygget af Det smagte ihvertfald også godt.... :) Kan du ikke smide din opskrift på det der spaghetti okse noget i mad foraet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 venter på min ansigtmaske tørre og datteren vågner... og når manden kommer hjem skal vi i jysk :) elsker at handle i Jysk, de har så mange gode sager til billige penge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er lige kommet hjem fra Allerød - der er altså pænt langt at køre når der falder/ligger isslag :wacko Selv med 40 km i timen skred den ene bil efter den anden ud i rabatten på motorvejen, jeg var lige ved at gi' mig til at tud - troede aldrig jeg ville nå hjem, men nu er jeg her :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ligger på sofaen, ENDELIG sover Bertram, tror det bette pus er ed at få en tand mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er lige kommet hjem fra Allerød - der er altså pænt langt at køre når der falder/ligger isslag :wacko Selv med 40 km i timen skred den ene bil efter den anden ud i rabatten på motorvejen, jeg var lige ved at gi' mig til at tud - troede aldrig jeg ville nå hjem, men nu er jeg her :yay :kram2 GODT du kom helt hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er lige kommet hjem fra Allerød - der er altså pænt langt at køre når der falder/ligger isslag :wacko Selv med 40 km i timen skred den ene bil efter den anden ud i rabatten på motorvejen, jeg var lige ved at gi' mig til at tud - troede aldrig jeg ville nå hjem, men nu er jeg her :yay Godt i kom sikkert hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Tror jeg skal se film på DR HD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 skal til at se luftkastellet der blev sprængt på dr... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 ligger og halv-sover på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Jeg har sat manden til at tømme opvaske maskine- ja lidt skal han lave, så kan jeg nemlig så småt begynde på fde ting jeg skal nå at gøre klar til i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Har lige været ved bageren med Cody, så nu vil jeg lave lidt pandekager til min lille familie, så vi kan få en god morgenmad inden året er helt omme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Vi blev alle vækket af pakkeposten her kl. 8.15 og nu sidder vi alle sammen nede i stuen i nattøj. Om lidt går jeg ud og bager nogle boller til morgenmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Har lige været i Blockbuster og leje en ordentlig stak film :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 jeg har lige gjort rent, manden er ude og hente maden, som skal laves til i aften og gæsterne. Og så er jeg ved at aktivere hunden, så han er godt træt i aften. Vi har en masse af det der aktivitetslegetøj, som han leger med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Sidder og slapper af har haft nogel vilde dage på arbejde og er totalt smadret. Min lille George opfinder sover og manden er gået i teenagerhumor og er ude at hente krudt og kugler :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Jeg laver ikke noget særligt.. Har sendt en million sms'er afsted og snakket med snart lige så mange.. Hygget på Facebook og nu er manden lige kommet hjem fra job og skal ha en lur så han er frisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 jeg sidder nu og sender alle i min telefonbog et nytårshilsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 jeg sidder og morer mig over festen og gæsten på p3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Vil snart have gjort lidt rent mens ungerne faktisk opfører sig pænt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites