Besvaret December 29, 2010 Nåhhh, det var godt *ss* Hihi kl er jo kun 22, er jo nød til at sidder her lidt endnu så jeg ikke komemr bagud i forhold jer andre :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hihi kl er jo kun 22, er jo nød til at sidder her lidt endnu så jeg ikke komemr bagud i forhold jer andre :P Ja med den fart der er på herinde lige nu, så kommer man hurtig bagud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja med den fart der er på herinde lige nu, så kommer man hurtig bagud ;) hehe mon ikke, men det er da rart her sker lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hihi kl er jo kun 22, er jo nød til at sidder her lidt endnu så jeg ikke komemr bagud i forhold jer andre :P Du skal jo også hjælpe mig med at nå op mod 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 hehe mon ikke, men det er da rart her sker lidt :) Ja det er det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Du skal jo også hjælpe mig med at nå op mod 1000 Jamen det ser da ellers ud til du klare dig fint uden hjælp :P Men self, så kan du jo hjælpe mig til de 1500 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen det ser da ellers ud til du klare dig fint uden hjælp :P Men self, så kan du jo hjælpe mig til de 1500 Jeg skal gøre mit bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg skal gøre mit bedste tak for syntes godt nok der er langt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 tak for syntes godt nok der er langt... Næsten lige så langt som jeg har til 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Næsten lige så langt som jeg har til 1000 Sikke en kamp vi begiver os ud i sammen :) Nååå men så kan vi jo lige så godt få lidt sjov ud af det ;) Hvad med en lille "lær hinanden at kende" leg??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Sikke en kamp vi begiver os ud i sammen :) Nååå men så kan vi jo lige så godt få lidt sjov ud af det ;) Hvad med en lille "lær hinanden at kende" leg??? I'm game Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 :biglove Skønne kvinder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 :biglove Skønne kvinder... I lige måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Overvejer at gå ud og ligge vasketøj sammen- sidder bare så pokkers godt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Overvejer at gå ud og ligge vasketøj sammen- sidder bare så pokkers godt :blush Kommer du forbi og ligger vores sammen os...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Holder på at vasketøjet må passe sig selv til i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Kommer du forbi og ligger vores sammen os...? Åhh ellers tak- hader vasketøj, men 2 drenge som har for travlt til at gå på toilet= meget vasketøj <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åh vasketøj ... burde også! Har 2 natpissere som gennemvæder bleer, bodyer, trøjer og nattøj :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Holder på at vasketøjet må passe sig selv til i morgen Det er jo bare så dejligt når det er ordnet, og kan høre tumbleren er færdig så.... 3 - 2 - 1 jeg har rejst mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Overvejer at gå i seng. Det er jo lille mor aften og manden spurgte allerede for en time siden om jeg ville med i seng :D Men sad jo lige og læste herinde og nu sover manden på sofaen. Stakkels mand :lol Må vist heller få ham i seng i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhh ellers tak- hader vasketøj, men 2 drenge som har for travlt til at gå på toilet= meget vasketøj <_< <_< Uhmm fedt... Håber ikke du bruger vaskebalje og vaskebræt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åh vasketøj ... burde også! Har 2 natpissere som gennemvæder bleer, bodyer, trøjer og nattøj :angry Øvvvv :( EMil har for første gang i jeg ved ikke hvor langt tid IKKE tisset igennem i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg undre mig altid over hvordan to mennesker kan producere så meget vasketøj som vi kan herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er også ude i at teste en anden slags bleer, for det er godt nok træls efterhånden ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites